Ja, ik heb ook al zoiets van: voeding voor hongerige baby’s? Of Johannesbroodpitmeel…Maar dat mocht nu nog niet, omdat zijn darmpjes nog op gang moeten komen en dat al gauw te zwaar valt. Vandaag leek hij al iets minder hongerig! Bij Max is het: ik ben wakker en ik wil metéén etuh (jullie snappen dat ik nu bewust ‘etuh’ typ he, zie topic ik erger me aan…
) Als hij dan drinkt, hoor je echt zo: unk, unk, unk en daarna likt hij echt zijn lipjes af en doezelt hij meteen weer weg. Hij is eigenlijk best rustig, maar als hij honger heeft…oei! En maar happen en maar die knuistjes in zijn mond! Maandag komt het cb op bezoek en overleg ik even met hen wat we het beste kunnen doen. En anders misschien 20 cc water meer, wat Bakmama ook zegt?
@MiniBoy, dus Levi is ook zo’n (vr)eetbeertje? Ach, dan zijn ze gezond denk ik dan maar! Als ik er niet uit kom, ga ik je zeker mailen als ervaringsdeskundige! ![]()
@Liske, ik had het verhaal van je zus gelezen. Heftige bevalling ook, van Jera. Ze zeggen weleens dat je met hechtingen op een band moet zitten, maar ik moest juist op een harde stoel, zodat alles een beetje tegen elkaar bleef zitten. Op een bank gaat het wat uitrekken blijkbaar…Hmmm…Nou ja, wat een verhaal. Maar je zus kan dus beter op een kamerstoel zitten dan op een zachte bank.
@Ramona, wat lief van dat cadeautje! Ik was het alweer vergeten…maar gelukkig ben jij nu ook zwanger en heb je de testjes niet meer nodig meid!
En nog even over de hechtingen…DIE DINGEN GAAN JEUKEN! ARGH, ARGH. Is een teken dat ze gaan genezen, maar toch…Gelukkig helpt een douche dan weer, maar ik hoop dat ze gauw vanzelf oplossen! Ik heb vandaag wel alweer een klein stukje gefietst om gebak te halen. Opa en oma kwamen. Komen mijn ouders net aanrijden, zien ze mij op de fiets aankomen. Ze vielen haast om van verbazing! Dat ik een week na mijn bevalling alweer op de fiets zat. Tja, ik voel me verder goed en zolang ik het bij kleine stukjes houd gaat het goed. Het gaat steeds beter! Ik ben gezond en dan herstel je best snel volgens mij. Nu alleen die flubberbuik nog wegwerken, maar dat komt wel!
Groetjes Rainbow, trotse mama