Ik super blij ben met deze site

Meiden ik wil het ff zeggen … wist niet op welk forum ik dit het beste kwijt kon maar … vind deze site top! dankzij jullie ideeën / tips wordt ik ooit nog de beste mama van onze Jurian … maar daar gaat het niet alleen om …
*als ik een dip heb hoef ik niet naar de dokter maar lucht ik mijn hart via jullie en het is weer klaar
*denk ik hoe moet dit/dat… zet ik een forum en in no time weet ik het antw.
*zelfs mijn nieuschierigheid over gewicht etc kan ik hier vinden!

Twijfelen mijn man en ik ergens over (ik was zó onzeker!!) … dan zeg ik nu oh dat vraag ik wel effe aan het vriendenforum morgen… haha!!

DUS MEIDEN SUPER BEDANKT … de wolk hier wordt steeds rozer (blauwer!)… en ik geniet steeds meer…

Kijk, en dat is het doel van een forum zoals dit! Mooi toch dat het je heel wat twijfels, onzekerheden en telefoontjes naar de dokter scheelt?!

Groetekes, Sje

Super meid dat je het zo fijn vind hier
Moet zeggen dat je hier inderdaad ff lekker van je af kan mauwen als het moet
Maar ook lekker kan vertellen als het lekker loopt
Ik ben hier al heel wat jaren en ik kan het niet meer missen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Je mag inderdaad best van je af mauwen hier, als er dan maar geen sorry in de tekst staat! Daar zijn we allergisch voor!

Groetekes, Sje

Heel fijn om te weten dat we moeders kunnen helpen. Vooral bij de eerste is alles nog zo nieuw!

Inderdaad een Sorry in je berichtje geeft mij rillingen over mijn rug! Sorry is in dit forum niet nodig. Als jij wat kwijt wilt of iets wilt weten, dan is dat zo en hoef je er niet voor te schamen of sorry voor te zeggen. En dit forum heeft heel veel gedukdige oren…!

Dus met andere woorden, geniet lekker van deze site, dat doe ik ook!!!

hey dat horen we graag te vrede moeders of vaders .
ja ik zit ik ook al een tijdje maar ben niet weg te slaan .
vindt het gewoon super .

groetjes marielle mama van tanja

fijn om te horen zeg!
Ja het is idd een fijn forum met veel geduld en als je een topic opent krijg je gelijk reacties.
Ik zit er alweer iets meer als een jaar en dus echt junklid hahaha

veel plezier nog

groetjes GYtha
ps ook wel eens fijn om positieve dingen te horen over de site.! TOP

vind het net een grote familie hier ben ook super blij dat ik hier terecht ben gekomen

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Ik vind het hier ook helemaal top! Zo fijn dat je dingen hier kan delen! Ben ook super blij met deze site(jullie)Jullie zijn ook mijn digifamilie waar je alles mee kan delen en dat is gewoon super fijn! Als je iets niet weet of onzeker over iets bent krijg je altijd goed advies hier. Echt super fijn deze site. groetjes chantal

Chantal

was ik vanmiddag op het buro, liep daar ook een moedertje met veel vragen… denk ik gelijk oh meid je zou eens met ons forum moeten meedoen daar hoor en zie je meer als op het buro!! maar dit vrouwtje is niet zo’n prater dus hield haar mond… maar wil maar zeggen … je zou het iedereen willen aanraden en iedereen willen helpen!

Ook ik ben superblij met deze site
Ik hoop maar dat hij blijft bestaan tot onze kindjes groot zijn.

ik ben het ook helemaal met deze topic eens!!

zoals jullie ook al zeiden, zeker bij een eerste kind is alles nieuw en ben je snel onzeker. en dan je hier met al je vragen terecht. en je kan al je belevenissen bespreken. dus voor mij geld ook… IK BEN SUPER BLIJ MET DEZE SITE!