me nieuwe bril ga halen .hij is klaar .ben benieuwd .het zal een stuk beter zijn .jullie horen me wel.
groetjes marielle mama van tanja
me nieuwe bril ga halen .hij is klaar .ben benieuwd .het zal een stuk beter zijn .jullie horen me wel.
Hey tof, hopelijk is ie tof joh. Maak je dr een foto van ?
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
En, en, en, ??? Past ie ??? Zit ie lekker ??? Hihihihi wel een foto`tje he
hihiihihihihahahhahah ik ben helemaal bezweet zeg , ik heb met je te doen hoor astrid en carola .maar ik heb hem .ik kan er nu geen foto van maken ,gaat een beetje moeilijk ,ja tanja kan het messchien wel hihihihihih.maar de bril zit goed moet even wennne.me buurmeisie had zo iets wie is dit nu ahahahahhaah.
nou leuk hoor ,martin en me schoonzus vielen het geen eens op dat ik een nieuwe bril op had .leuk he .
Nou, daar ben je dan lekker mee. Helemaal bezweet dat ding gaan halen, zien ze het geeneens. PFFFFFFFFFF
ja lekker he, nou tries heeft hem al gezien via de webcam de bril .en staat toppie zegt ze ihihihihih
Leuk,hoor,een nieuwe bril.Ik heb zo’n bril waar je je glazen uit kunt halen en dan een ander kleurtje montuur pakken en ben je meteen anders.Zo heb ik ook mijn horloge en mijn ring.Ik vind het heel leuk om alles te combineren,
Fietje