Ik straks naar de

kapper ga met Amanda… Vindt het best spannend hoor… ik heb nu een hele extreme boblijn… Kort van achter en lang van voor… maar dat is toen eigenlijk best wel verknipt, waardoor ik het bijna nooit los heb gedragen… altijd direct weer vast gezet dmv een knip, elastiekjes etc.

Nou wil ik het graag zoals Victoria Beckham doen…

maar weet niet of het me staat… ik heb een wat ovaal gezicht, en daar zou alles bij moeten passen… maar heb al eens eerder een HEEEEEEEEEEL kort kapsel gehad, en daardoor lijkt mn hoofd dan heel erg rond!
Vinden jullie dit kapsel mooi en zou het me staan?? (voor diegene die mn hyves hebben, weten ong. hoe ik eruit zie)

Liefs, Melanie

Jaaaaaah leuk! doen:D Hihihi! Leuk om zo anders te worden! Ik zou eigenlijk afgelopen woensdag geknipt worden, maar de kapster zegde af (thuiskapster) Maar nu word het maandag, en ik ga voor een (heel) asymetrisch kapsel met bruin en blond

Groetjes Anouk

Ik zat nog even gauw je hyves te bestuderen, en ik weet zeker dat het je leuk zal staan, mooi met je bril

Groetjes Anouk

Doen! Staat je vast super!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Zeker weten Anouk???

Asymetrisch?? Hoe ziet dat er dan ongeveer uit?? Ene kant kort andere kant lang ofzo?? fotooooooooo hahhaha

Dan zal ik ook maar mn haar gaan verven hahahaha… heb het rood met bruin en donkerblonde uitgroei… alles door elkaar en ziet er niet uit hahahahhahaa
Wil toch wel graag helemaal terug naar blond, maar dan word mn haar orange als ik dat nu zou doen… Van de week maar even naar mn nichtje… die heeft nog blondering

Liefs, Melanie

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 11 Feb 2012 09:33:33

Het rechter plaatje, en dan de lange kant iets langer en lichtblond, en de korte kant heel donkerblond/bruin. Ik draag nu ook een bril, en daarom vind ik een gewaagd kapsel dan leuker, nu zie ik er saai uit met mijn egaal middenblonde halflange kapsel haha! Vind het ook wel spannend hoor, maar als ik bedenk wat ik vroeger wel niet allemaal heb gehad met mijn haar, werkelijk alle kleuren van de regenboog, stekels meteen lange lok voor, in roze met blond, of zwart met rood pffffff!
De enige reden waarom ik van die aparte dingen was afgestapt was werk en vriend En aangezien ik die allebei niet meer heb kan ik nu weer lekker los gaan! Al zal ik geen roze haar meer nemen hoor Vind ik niet zo mama-achtig

Groetjes Anouk

Gaaaaaaaaaaaaaaf!!! Mooi hoor!!! Ik ben ook wel van t extreme hoor! Heb inmiddels ook alle kleuren gehad en ook bijna elk model… van een hanekam met roze erin, van heeeeel lang zwart haar!! Ik durf nu niet echt meer dat hele eztreme dus hou t nu een beetje op safe! Hahaha maar vind dat wel erg cool hoor!! Ben benieuwd hoe t is geworden straks Anouk!

Liefs, Melanie

Hahaha nou jij hebt dus ook wel extreme dingen gedaan met je haar! leuk man, ik hou daar ook wel van! Probleem is voor mij nu trouwens ook wel dat ik niet echt kleding meer heb die bij dat hele extreme passen. Ben eigenlijk best wel braaf geworden! haha Vroeger liep ik gerust met een wijde blauwe werkbroek van mijn vader op school! hahah als ik maar anders was dan de rest!

Groetjes Anouk

Nouuuuu we zijn vanochtend geweest hoor! Het is ook best ASymetrisch geworden… Ene kant lekker kort, andere kant wat langer… en eigenlijk bij lange na niet zoals Victoria Beckham op de foto… maar het staat wel erg leuk!
Vanavond nog even verven… en hopenlijk lukt ook dat! Ik ben er blij mee… heb op hyves wel een foto gezet… al kun je het daarop niet heel erg goed zien…

Liefs, Melanie

Wow wat gaaf! Ik heb je foto’s gezien op twitter, staat echt super! Bevalt het ook goed?

Ik ben morgen aan de beurt, spannend!

Groetjes Anouk

Het bevalt wel… moet wel erg wennen omdat de pony zo in de weg zit… en de ene kant kort is en de andere kant langer ahahahha… maaaaaaaaaaaaar zit er wel over na te denken om over een paar maandjes ook het lange gedeelte helemaal eraf te halen hahahahha…

Heb het inmiddels 3x geverft… ik had er veel rood tinten in mn haar zitten, waardoor het de eerste keer KNAL orange werd, en de 2e keer ook nog… nu is het voor de 3e keer ontkleurt… (doe nu ook echt niets meer, gaat je haar zo van kapot) en er zit nog best veel geel/orange in, dus we gaan maar eens zilvershampoo proberen hahaha) en anders lopen we lekker orange/geel door t leven ahhahaa

maaaar Anouk ik ben erg benieuwd naar jou kapsel! kom je morgen of overmorgen ff een foto laten zien??

Liefs, Melanie

ja van rood naar blond is echt haast niet t doen! Ik weet er alles van, en ik doe het ook elk jaar weer… In de herfst krijg ik zin in rood (achtig) en in de zomer moet het weer blond… En het is pas echt blond na een paar keer, september ofzo Haha! Ik heb het nu redelijk blond, en het zou dus moeten lukken om het nu echt blond te krijgen! Zilvershampoo heb ik ook altijd, werkt goed om de gele gloed er uit te krijgen! Moet je wel steeds 10 minuten laten intrekken hoor!

Ik zet wel een foto op hyves als het klaar is!

Dat asymetrische lijkt me inderdaad erg wennen! Maar het staat echt super, dus komt helemaal goed Ik heb er echt zin in! Hoop alleen dat ik me een beetje tof voel, moet morgen met mijn kiespijn naar de tandarts en waarschijnlijk gelijk een behandeling (wat dan ook) Dus hopelijk word het geen foto met een dikke wang

Groetjes Anouk

Wow, ik vind het kapsel van Snoekie wel gewaagd hoor! Ik heb zelf heeeeel behoudend haar, ik geef het toe. Gewoon halflang één kleur rood-bruin. Ik durf niet veel! Ik ga eens kijken op je Hyves Melanie!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers