Ik strak onder controle sta

bij mijn dochter. Morgan is op het moment dol op douchen. We hebben sinds kort een nieuwe douchekop met een regenkop en een aparte los vast te houden massagekop en die krijgt zij dan. Dus das feest. Maar goed we zitten net te ontbijten, althans morgan roept dat ze nog een boterham wil en ik moet mijn pap nog maken? Dus ik zit nog te eten als zij al klaar is. Komt ze naar me toe: “mamma boven doesje?” Dus ik zeg als ik mijn pap op heb. Ze heeft dus elke hap naast me gestaan en gekeken of het bakje al leeg was. Althans ze wilde dat, na 3 happen heb ik haar weggestuurd want ik werd een beetje nerveus van die kleine haviksoogjes. Ze staat nu even tv te kijken maar roept wel om de haverklap: Mamma Klaar?? Doesje???

Dus ik denk dat ik maar me medicijnen ga nemen en gehoor ga geven aan haar verzoek

Groetjes,

Michèle

Haha, fijn dat ze douchen zo leuk vindt! Was het gezellig? Hier is het inmiddels even doorzetten om 'm eronder te krijgen, sinds kort is haren wassen drama. Nou ja, staan we er eenmaal onder dan is het prima. Geniet van je hygiënische dochter!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

hahhahahaha het is wel lief van je meisie .
maar ik zie het al voor me hahahha zo lief klein meisie met van die donkere ogen schiet is op mama hahahhahageniet maar lekker

groetjes marielle mama van tanja

Hahahaha Ook ik zie het helemaal voor me…

Sinds Noah`s operatie is het hier een hele operatie om hem onder de douche te krijgen, en dan vooral om zn luier af te doen voor het douchen.
We doen het gewoon hoor, maar eerst moet hij even tegen stribbelen.

En dat terwijl hij altijd onder de douche wou! want dan mag ie met bekers water, speelgoed spelen.

Liefs, Melanie

Hihi geweldig

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

hahaha wat onwijs lief michele! vind het zo schattig ik ben benieuwd hoe het ook daadwerkelijk klinkt (haar stem als ze dat zegt)
wel top dat ze douchen zo fijn vind.
hier was het dramatisch maar het verliep laatst beter omdat er dus water in de bak kwam,
ik liet rico bijna uit mijn handen vallen omdat hij zo glad was van het zeep (bij opa en oma douchen we, en hier thuis doen we badderen)
en ik had m op het laatste stukje weer beter vast.
ik schrok me wild… maargoed toen dacht ik, ik zet hem neer.
en toen vond hij douchen ineens niet zo heel erg meer. als ie maar niet vastgehouden werd onder de douche!

oh wat heerlijk zeg!
zie t al helemaal voor me hahaha

liefs,
Rinske

Ha ha ha het is ook wel schattig maar dat gecontroleer wordt je nerveus van. We hebben morgan nu maar wijsgemaakt dat soms het water op is want anders zit ze 24-7 onder de douche dus als we nu in de badkamer komen zegt ze water op??? En dan zeg ik ja water op en dan is het goed gelukkig. Want anders is het steeds drama omdat ze NIET mag douchen

Groetjes,

Michèle