Dank jullie wel allemaal, het is me toch wel meegevallen ![]()
Pfff het liep wel een half uurtje uit ![]()
En het moest toch, dus dan wilde ik liever meteen.
Nou de spuiten waren zoals ik al vermoedde, wel een beetje gemeen ![]()
Maar voor de rest is het me toch wel meegevallen, ik moest thuis meteen 2 paracetamollen nemen, dus dat heb ik maar gedaan, tot nu toe valt het nog mee met de pijn, het voelt wat beurs aan op mijn slaap, en af en toe prikt het wel een beetje
maar ik ben er vanaf ![]()
De arts vroeg of ik de bult wilde zien, ik zeg, ja dat wil ik wel (held op sokken
) dus hij liet de bult zien, hij was groter als ik dacht, net iets kleiner als een knikker, pff vond ik nogal, gelukkig is er geen haar weggeschoren, daar zat ik nogal over in, ik dacht tjee eer het weer op lengte is ![]()
Nu hadden ze mijn haren een beetje afgeplakt, zodat ze een vierkantig 'werkvlak’hadden, maar dus ook pleister om mijn gezicht geplakt, nou daar heb ik nu nog het meeste last van, want het eraf halen, deed me toch zeer, ze deden het langzaam, ik zeg nou trek maar door dan doet het niet zo zeer…
Je ziet ook echt de rode geirriteerde plakstrepen nu…
Maar ja ik ben er vanaf, 3 hechtingen en die mag de huisarts er volgende week uithalen.
Heb nu alleen 'rode highlights’in mijn haar, en mag ze niet wassen, het mag pas zondag weer, bah vind het wel een beetje smerig, maar de kans op infectie is dan te groot.
Ik mag het wel een beetje uitspoelen, maar niet op de hoofdhuis met zeep.
Maar ik ben blij het is eraf, dus geen lelijke bult meer als ik mijn haren op een staart heb :D:D
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi