Ik Stephan's traktatie af heb? Foto's trakteren!

Tsja, ik ben er zelf eerlijk gezegd niet helemaal tevreden over, omdat ik normaal gesproken dus veel creatiever ben en er meer werk van maak.
Maar ik voel me de laatste twee maanden (sinds die keelontsteking en dat gedoe met die ontstekingen aan mijn benen) helemaal niet zo lekker. Vandaar…geen puf.
Toch ziet het er wel vrolijk uit (toch?)

Het zijn dus van die “rol-tongen” van Spongebob in een bekertje van spongebob die verder gevuld is met hele kleine (gekleurde) mini-marshmallows. Meegenomen uit Amerika.

Het zijn er trouwens in totaal 16 hoor.

En Stephan is er gelukkig weg van! Haha! Hij wil ze alleen uitdelen als hij er zélf OOK eentje mag

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 22 Jun 2004 23:02:41

nou ik vindt je traktatie wel leuk hoor
ik denk dat de kindjes er erg blij mee zijn .
veel succes met uit delen stephan .en ja nog een nachtje slapen en dan …is stephan 3 jaar

veel liefs en knuffels tanja en de mama van tanja marielle

zien er leuk uit man

en het is helemaal in he dus dat zal wel in de smaak vallen hoor

mag je foto’s maken morgen anders vragen aan de juf leuk voor later

Dat ziet er heel leuk uit! Dat wordt zeker een succes!

Veel plezier morgen met het uitdelen!

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Nou, Steef heeft vandaag uitgedeeld op school.
Hij was alleen nog niet echt “in zijn hum” dat kon je wel merken. Hij hing erg aan me enzo.
Maar hij vond het wel heel leuk gelukkig!

Ze deden het heel uitgebreid, echt super!
Eerst mocht hij op de tafel staan en gingen ze heel veel liedjes zingen.
Van lang zal ze leven tot “hankie pankie shang hai”
Daarna nog een heel verhaal, allerlei leuke dingen en ook nog een tovenaar die verstopt zat (in zo’n lego-emmer).
Die moesten ze wakker maken en dan mocht hij uiteindelijk een kadootje uit die emmer pakken enzo.
Later was het van: “wat doen we als iemand jarig is??? Dan geven we een kusje of een handje!” (je kon merken dat ze dit altijd zo doen, kids heel enthousiast!).
Dus Steef werd bedolven onder de kusjes! Haha!
Uiteindelijk, na een kwartier ofzo (?) ging hij dan uitdelen.
Ze vonden het allemaal erg leuk gelukkig.
Ik heb een lading foto’s gemaakt (samen met mijn vriend) en ik zal er eventjes een stuk of 3 plaatsen.
Daarna gauw kadootjes nog inpakken en dan vlieg ik mijn bed in. Ben echt SNIPverkouden en heb een mega-drukke dag achter de rug (ouders kwamen namelijk ook vandaag terug uit Amerika, gingen we dus van de trein halen etc.).
Maar…het was een heeeeeeel leuke dag!
Nou morgen zijn échte verjaardag!

Groetjes, mamma van Stephan

Hier mocht Stephan op de tafel staan.

En hier was de tovenaar, die uiteindelijk een kadootje voor hem had.

Uitdelen!

Gewijzigd door - Bieb op 22 Jun 2004 23:04:47

Leuke foto’s hoor en ook leuke traktaties.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).