“Baby van de maand” bij de site: www.babycentrum.com.
(Tsja, dat krijg je met van die trotse moeders…!)
Stemmen jullie ook een keer op mijn kleine mannetje??
Alvast bedankt!
Groetjes, Bianca
Gewijzigd door - Bieb op 02 Dec 2002 13:29:47
“Baby van de maand” bij de site: www.babycentrum.com.
(Tsja, dat krijg je met van die trotse moeders…!)
Stemmen jullie ook een keer op mijn kleine mannetje??
Alvast bedankt!
Groetjes, Bianca
Gewijzigd door - Bieb op 02 Dec 2002 13:29:47
Nou vooruit hahaha. Normaal doe ik het eigenlijk nooit (wordt dagtaak anders), maar dit is echt een leuk ventje om te zien, dus ook mijn stem is ingevuld hoor!
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo
Hoi meiden!
Bedankt voor jullie stemmen hoor!
Je mag trouwens elke dag opnieuw op hem stemmen, dus ehhh…Hahahahaha! Geintje hoor, dat zal ik jullie niet aandoen!
Maar ook namens Stephan: THANX !
Groetjes, Bianca
vandaag weer gestemd…als ik er erg in heb zal ik het vaker doen hoor! Zeg, wat kan je er eigenlijk mee “winnen” (behalve dan dat hij baby van de maand wordt?)
Hoi Corrine,
Bedankt dat je nog een keer op Stephan gestemd heb!
Tsja, en wat kan hij ermee winnen? Geen flauw idee !!! Hahahaha, lekker snugger hè, maar niet heus.
We zien het wel. Volgens mij gaat het ook niet helemaal “eerlijk” in zijn werk. Ze hebben wel een eigen jury die ook punten geeft op het laatst, maar zelf mag je elke dag opnieuw je stem uitbrengen op je kind. Stel dat je héle familie dat nou doet…maak je volgens mij geen schijn van kans !
Maar goed, het leek mij gewoon hartstikke leuk om een keertje mee te doen (ben en blijf nou eenmaal een “trotse mamma” !)
In ieder geval bedankt!
Liefs, Bianca
Bedankt !!
Het is trouwens belachelijk als je ziet hoeveel er op sommige kids gestemd is. Soms wel 170 keer! Volgens mij hebben die ouders alle vrienden en familie opgeroepen om elke dag te stemmen ofzo. Nou, dat gaat mij dus net een beetje te ver. Het moet leuk blijven hoor! Het is dan wel een “wedstrijd” maar ik doe het toch voornamelijk gewoon een keertje “voor de lol”.
In ieder geval bedankt!
Groetjes, Bianca