.....ik (Stephan) helemaal klaar ben voor morgen?

Jahaa!
Mijn lampion is al af en staat al een paar dagen op de kast te wachten.
Het liedje ken ik al uit mijn hoofd.
Oftewel: Sint Maarten mag beginnen!!
Laat 11 november maar komen!

Hieronder de link naar de foto’s, kunnen jullie mijn lampion bewonderen
Ik heb hem helemaal zelluf gemaakt op de peuterspeelzaal (“school” heet zoiets, ik ben namelijk al “groot” )

http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=7&NewsId=1270

(wel even wachten tot Kim of Tries de foto’s goedgekeurd heeft natuurlijk )

Groetjes van Stephan!

Groetjes, mamma van Stephan

marco heeft er ook 1 gemaakt en bij ons is het 12 nov hoorde ik erg raar

Wat maf, dat heb ik nou nog nooit gehoord, twaalf november sint maarten…weet je het heel zeker?

Groetjes, mamma van Stephan

nou je heb een mooie lampion gemaakt hoor stephan, en nou heel hard zingen he dan krijg je veel snoepjes. tanja heeft een koeien lampion op schooltje gemaakt. en is ook nog steed druk aan het oefenen met de liedjes .dag me vrouw en dag meneer .he ,hallo daar ben ik weer .met mijn la la lampion .van papier en karton .snoepie hier snoepie daar .dank u wel en messchien tot volgend jaar .dit is mijn liedje van dit jaar .alle kinderen veel plezier vanavond

groetjes marielle mama van tanja

Wat mooi Stephan! heel knap gemaakt, kan me voorstellen dat je iedere avond nog even kijkt of ie nog in orde is.
Vanavond ga je dus lopen ermee, heel veel succes, maar vooral heel erg veel plezier gewenst.
enne: zorg je dat je vandaag een beetje voorzichtig doet met je stem? je moet vanavond natuurlijk wel goed bij stem zijn.

groet
Mo

Mooie lampion hoor. Ik hoop dat je het heel leuk vanavond heb gehad en goed hebt gezongen. Het was wel koud, maar gelukkig niet zo heel erg koud vanavond. Was dit je eerste keer of ben je vorig jaar ook al te Sint Maarten geweest.

Wij hebben ook een heleboel snoep opgehaald en dat alleen bij de oma’s en onze eigen straat. Dat kwam omdat ik telkens voor mezelf maar ook voor Mats (die was mee in de buggy) snoep mocht pakken. En thuis gekomen was natuurlijk ook een feest. Lekker snoepen en ik mocht van mama de deur opendoen en de bak met snoep vasthouden als kinderen bij onze deur stonden te zingen.

Groetjes Jens