Ik stel ons even voor.. wel zo beleefd

Hai,
Ik ben Anja, ben 21 jaar, en de supergelukkige dochter van Sarah-May geboren op 18-05-2003 in het st. lucas andreas te Amsterdam. Nu bijna 8 maanden, 4 tandjes, kan nog niet kruipen, gaat alleen achteruit…
Ze houdt niet van groente potjes wil uitsluitend met de pot mee eten… Lekker makkelijk…
Heel veel groetjes,
Anja en Sarah-May

Anja van Wijk

Hallo Anja, welkom bij de club.
Ik ben Kristel, 28 jaar en moeder van een superkind Sanne (13-05-2003). Heel veel plezier hier.

Liefs Kristel

Hoi Anja,

Welkom hier!
Ik ben Bianca, nog 1 weekje 28 jaar en ik woon samen met mijn vriend.
We hebben samen een zoontje die nu 2,5 jaar is: Stephan ! (23 juni 2001).
Een echte lieve boef waar we natuurlijk apetrots op zijn

Groetjes, Bianca

P.S. ik vergat nog helemaal te zeggen dat ik het echt een onwijs mooie naam vind: Sarah-May…

Gewijzigd door - Bieb op 13 Jan 2004 18:30:59

ik neem toch aan dat je de moeder bent of niet?
Ik ben Anja, ben 21 jaar, en de supergelukkige dochter van Sarah-May geboren op 18-05-2003

maar in ieder geval welkom hier

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Ik had het wel gezien maar ging er van uit dat het gewoon een foutje was…door het enthousiasme er in geslopen zeg maar!
Geeft niet hoor!

Groetjes, Bianca

ohhhh nou jullie het zeggen… het staat er een beetje raar… Foutje… maar de boodschap is toch duidelijk over gekomen…
groetjes Anja

Anja van Wijk

welkom hier
ben bianca mama van 3 kindjes 1 engeltje kevin* en 2 bengels dylan(7) en kaitlyn(3)
en verder gelukkig getrouwd

Hoi, ik ben Mim (das kort voor Miriam).
Bijna 33 en getrouwd met Cas.
Samen hebben we een zoon van bijna 3, Lucas.

Groetjes Mim

hoi anja
welkom hier ik ben marielle 35 j getrouwd met martin en samen hebben we twee dochters tanja 2 en anja 19 veel plezier hier

groetjes marielle trotse mama van tanja en anja

Heee een leeftijd genootje
Ikke ben Diana en ben 21 jaar (sins december 2003) En heb een dochtertje Samantha van bij 1,5 jaar (05-08-2002) en een zoontje Pascal van vandaag 1 maandje! (15-12-2003)

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl