Ik stel me ff voor

hallo,
ik ben hier nieuw.
ik ben kim nannan
ben geboren op 17.12.1981
ben mama van Tibo* en Jonas.
ik kom uit vilvoorde.
groetjes kimpie…

mama van Tibo*°10.12.2001+ & Jonas °09.08.2003

Hoi Kimpie

Ik ben Sonja, mama van Jeroen.
Welkom, ik ben zelf ook nog niet zo lang lid, maar het is erg gezellig hier!

Groetjes,
Sonja, mama van
Jeroen (11-12-2003)

Hoi Kimpie,

ik ben Jolanda en moeder van Lisa en 9 weken zwanger van nummer 2.
Veel plezier hier bij Ikkeben. Ik vind het een hele leuke site, dus ik hoop dat je hier net zoveel plezier beleefd als ik.

Groetjes Jolanda.

Hallo Kimpie,
van harte welkom op deze site.
Ik ben Kristel heb een dochter van bijna een jaar (Sanne) en ben getrouwd met Frans.
Nog heel veel plezier hier.

Liefs Kristel

bedankt allemaal voor de verwelkomingen!
groetjes,

Hallo Kimpie,

WELKOM!
Ik ben Martha, moeder van Carlin (6 jaar), Elysia (5 jaar) en 37 weken zwanger van ?
Het is echt heel gezellig hier en als je tips nodig hebt is er altijd wel iemand die je kan helpen.

Hallo Kim,

Welkom hier.
Ik ben Bianca, 29 jaar en ik woon gezellig samen met mijn vriend en ons zoontje Stephan.
Stephan wordt 23 juni al weer drie jaar en is een echte ondeugende boef, maar een ontzettende lieverd, altijd vrolijk .
Ik hoop dat je het hier net zo gezellig gaat vinden als wij!!

Groetjes, mamma van Stephan

welkom op het gezellige forum .ik ben marielle getrouwd met martin ,en samen hebben we een lieve dochter tanja ,ze is twee en een half jaar .
veel plezier hier

groetjes marielle trotse mama van tanja

Hoi Kim,

Ik ben hier ook nog maar pas. Nog geen mama, maar wel juffrouw. Ik wens je hier veel plezier toe. Het is hier erg gezellig!

Groetjes, Suus

Hoi Kim.
Ik ben Eljada en ben moeder van Niels (3,5 jaar) en Iris van 17 maanden.
Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben,en dat ik je hier nog vaker zal zien.
Groetjes Eljada.
P.s. Het sterretje bij Tibo…heeft dat een speciale betekenis?
Ik heb natuurlijk wel een vermoeden maar het viel natuurlijk op en vindt het dan ook weer raar om er niets over te zeggen.

Eljada,
onze Tibo* is een engeltje.
Hij is levenloos geboren na een zwangerschap van 23 weken en 6 dagen.
een bevalling met veel medische fouten ook!

heel veel liefs Kimpie.

Gewijzigd door - kimpie op 17 May 2004 17:24:34

van harte welkom hier!! ik ben maureen en ben getrouwd en moeder van twee zoontjes. fabiano van twee en alessandro van 9 maanden. ik ben op dit moment bijna 8 weken zwanger van nummer drie. ( heel pril nog dus) ik hoop dat je het hier naar je zin krijgt. het is vooral heel gezellig, maar ik heb op dit forum ook heel veel gehad aan de tips. en ook om je "ei"kwijt te kunnen als je ergens mee zit of juist iets heel tofs hebt meegemaakt. tot gauw.

maureen

Hoi

Welkom.

Ik ben 31 jaar heet bianca(zoals zoveel hier) woon samen met Jeroen en heb een zoontje Rick genaamd.

goetjes Bianca mama van Rick