en ik vanmorgen echt achter me oren moest krabben, waarom ik dat niet heb opgeslagen…
het is zo,manlief ging woensdag mijn recept ophalen voor de anticonceptiepil… ben al een keer bij de dokter geweest, want ik had, zeg de afgelopen 3 maanden echt mega koppijn, … zo n 5 dagen voor de stopweek,ik liep echt op die rose klinkers van de kruidvat, en nie eentje maar stuk of 4 per dag, want mijn ogen keken gewoon scheel van de koppijn… ook al een paar maanden doorbraak bloedingen, ik voel mijn eisprong…heel duidelijk en bam daarna werd ik ongesteld, werd er echt nie goed van…
MAAR NEE, LINK LEGGUH… welnee stomme muts dat ik ben,
manlief kwam dus woensdag met een ander pil thuis een ‘sandoz’ want die zou totaal vergoed worden door het ziekenfonds…dus ben ik gaan kijken op internet, van de ervaringen werd ik nie blij, dacht tijdens het lezen’ gohhh da heb ik ook! maar goed da denk ik wel vaker, of dat mijn inbeelding is of de werkelijk, is altijd moeilijk in te schatten…
dus ik bel de apotheek dat ik er nie blij mee was en dat ik graag me ouwe pil wilde hebben en dat ik hem om wilde wisselen, zegt die mevrouw 'maar ik zie dat je deze pil al een half jaar slikt, want vorige keer heb je ook deze gehad …
BEL BEL!!! ALARM ALARM!!! … kinkeldekinkel (ik hoorde ineens de kwartjes vallen ) …verklaring voor de koppijn en de doorbraakbloedingen…
dus nu heb ik hem weer omgeruild voor de pil die ik hiervoor had, want toen had ik in iedergeval van de koppijn geen last, de doorbraakbloedingen weet ik eigenlijk nie meer dus da’s ff afwachten,
maar men ik voelde me wel echt een domme muts hoor, hoe ken je da nou vergeten, dat je een andere pil bent gaan slikken…sukkelik!!
Pippy is geboren 17.07.2009