Ik soms zo'n doos ben!

en ik vanmorgen echt achter me oren moest krabben, waarom ik dat niet heb opgeslagen…

het is zo,manlief ging woensdag mijn recept ophalen voor de anticonceptiepil… ben al een keer bij de dokter geweest, want ik had, zeg de afgelopen 3 maanden echt mega koppijn, … zo n 5 dagen voor de stopweek,ik liep echt op die rose klinkers van de kruidvat, en nie eentje maar stuk of 4 per dag, want mijn ogen keken gewoon scheel van de koppijn… ook al een paar maanden doorbraak bloedingen, ik voel mijn eisprong…heel duidelijk en bam daarna werd ik ongesteld, werd er echt nie goed van…

MAAR NEE, LINK LEGGUH… welnee stomme muts dat ik ben,
manlief kwam dus woensdag met een ander pil thuis een ‘sandoz’ want die zou totaal vergoed worden door het ziekenfonds…dus ben ik gaan kijken op internet, van de ervaringen werd ik nie blij, dacht tijdens het lezen’ gohhh da heb ik ook! maar goed da denk ik wel vaker, of dat mijn inbeelding is of de werkelijk, is altijd moeilijk in te schatten…
dus ik bel de apotheek dat ik er nie blij mee was en dat ik graag me ouwe pil wilde hebben en dat ik hem om wilde wisselen, zegt die mevrouw 'maar ik zie dat je deze pil al een half jaar slikt, want vorige keer heb je ook deze gehad …

BEL BEL!!! ALARM ALARM!!! … kinkeldekinkel (ik hoorde ineens de kwartjes vallen ) …verklaring voor de koppijn en de doorbraakbloedingen…

dus nu heb ik hem weer omgeruild voor de pil die ik hiervoor had, want toen had ik in iedergeval van de koppijn geen last, de doorbraakbloedingen weet ik eigenlijk nie meer dus da’s ff afwachten,

maar men ik voelde me wel echt een domme muts hoor, hoe ken je da nou vergeten, dat je een andere pil bent gaan slikken…sukkelik!!

Pippy is geboren 17.07.2009

Tja…kan gebeuren toch? Maar wel fijn dat je er nu achter bent, hopelijk is het klaar met de klachten nu je weer je oude pil slikt. Ik vind de pil überhaupt troep, maar weet ook nog niet goed welk alternatief ik wél oké vind. Moet eigenlijk geen gedoe meer hebben ‘daar beneden’ zeg maar en die prikpil schijnt qua betrouwbaarheid ook niet echt super te zijn. Dus ik blijf het maar slikken, maar niet van harte…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

nee ja dat is het bij mij ook hoor, daarom snap ik ook nie dat ik dat nie opgeslagen had, het blijven hormonen en rommelen met hormonen mot ik niks van hebben… zeg maar… ja die prikpil vind ik ook niks,dus hier ook eentje nie van harte, maar ja je moet wat he ! hahahhaa

Ik slik helemaal niks! Dan heeft mijn PCOsyndroom toch weer “voordelen” de artsen hebben gezegd dat er echt een hele hele kleine kans is op een spontane zwangerschap. Dus ik durf nu het “risico” nog wel te nemen om niks te gebruiken. Mochten we helemaal klaar zijn met kindjes krijgen dan zie ik dan wel wat de opties zijn. Ga in ieder geval geen pil meer slikken.

Het is ook gewoon troep! Ik had nu je het zegt ook die Sandoz of zoiets en continu doorbraakbloedingen…irritant. Ik ben overgestapt op de Mirena spiraal en ben echt dik tevreden. Nergens last van en niet eer ongesteld (of soms een heeeeel ietsiepietsie en dat een half dagje). Zou dat iets voor je kunnen zijn? Of voor jou Mriek?

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

@Rainbow, ik wil eigenlijk niet dat er ‘daar beneden’ () nog aan me gefrot wordt…dus een spiraaltje…mwoah…nee.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Nee Mriek?..mag er niet gefrot worden? whhaaaaaahahahaaaaa

Ik herken het hoor!

Gr, Danielle

nee een spiraal wil ik ook niet, weet nie waarom maar dat moet weer gedaan worden en eruit ook, ik ben een controlfreak en met die pil heb ik het nog een beetje zelf in de hand zeg maar…

quote:
Nee Mriek?...........mag er niet gefrot worden? whhaaaaaahahahaaaaa

Ik herken het hoor!

Gr, Danielle

Nou, niet door vreemden in ieder geval

Groetjes,
M

Je komt er allemaal vanzelf vanaf

Hier al bijna 5 maanden geen menstruatie meer, nog 7 maanden en dan mag ik zeggen ik ben er vanaf Zal wel ijdele hoop zijn

Liefs Michelle

Ons mam was 32 toen ze niet meer menstrueerde…nadat ik was geboren!

Ik heb haar geluk gebracht

Ik heb haar helaas nog niet nagedaan en blijf trouw wel de pil slikken!

Gr, Danielle

Hoop dat je dan nu van je hoofdpijn af bent.

Zelf gebruik ik geen pil, ik heb dan veel meer last van hormonen en lichamelijke ongemakken en ik heb er zat geprobeerd. Spriraaltjes heb ik geen goed gevoel bij omdat ik verhalen ken waarbij dat spriraaltje toch los is gekomen en er toch zwangerschappen zijn ontstaan. Zelf gebruiken wij condooms. Ook niet je van het maar als die scheurt weet ik dat er een mogelijkheid in zit op een zwangerschap en kan ik daar rekening mee houden bv wat betreft alcohol ed. Spiraaltjes merk je vaak niet dat ze niet meer werken.
Wij denken compleet te zijn maar aangezien onze jongste pas 7 maanden is en wij allebei nog vrij jong zijn willen wij een zwangerschap nog niet definitief uitsluiten dmv sterilisatie. Mijn man zegt wel dat als die beslissing definitief word hij zich dan laat steriliseren. maar dat zal denk ik niet voor zijn 40e zijn. Hij geeft aan sowieso geen oude vader te willen zijn ongeacht hoe zijn leven verloopt door bv scheiding of dat ik zou komen te overlijden en dat hij dan een nieuwe vrouw zou krijgen.
Maar mocht het zo zijn dat ik toch ongepland zwanger zou raken dan is dat kindje harstikke welkom.

Groetjes Ramona

nee het totaal 'afkappen dat zou ik ook niet willen we zijn allebei pas 31, bedoel er zit absoluut nog geen 2e in de planning maar wa nie is ken nog komen,dus daar zou ik nog niet voor kiezen, en net zoals moon waarschijnlijk in de toekomst ook niet, zo’n permanente beslissing, je weet nooit wat er nog op je pad komt, als je er van overtuigt bent is dat natuurlijk DE oplossing…

dus ga maar gewoon verder met die pil,hoe vervelend ook moet gewoon ff wat beter opletten da’s wel zo handig hahaha

Diana is na de geboorte van Jitse niet weer met de pil begonnen.
En dat bevalt prima, alleen natuurlijke hormonen in het lijf.
Dus ook hier wordt de durex-fabriek gesponsord.

M.