Ik soms echt voor raadsel sta

pippy staat aan tafel te kleien, net uit bed dus met slaapzak aan…daaronder heeft ze een romper, haar pyamashirt… en daaronder dacht ik een luierbroekkie, roept ze ineens ‘kijk eens’ ligt er een plasje op de grond…
hoe ken dit ? dus ik maak haar slaapzak open, heeft ze dus heel die luierbroek nie meer aan, maar slaapzak en romper zaten nog allebei dicht…
echt dit kind is een ware houdini hoor…ongelofelijk !!!

Pippy is geboren 17.07.2009

Huh?!?!?!?!?!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

???
En het luierbroekkie wel terug gevonden??

ja en ook in takt… denk misschien heb ze de zijkantjes losgescheurt…maar nee hoor die houdini heb echt liggen ‘wiggelen’…

Ben benieuwd of je erachter komt hoe Pippy het heeft gehad. Vanavond de luier maar vast tapen

Tjonge, da’s knap zeg!
Ben idd benieuwd hoe ze dat heeft geflikt…

Lilypie First Birthday tickers

Hahah wat kunstig! Weet je zeker dat je de luier wel hebt aangetrokken, en niet zelf per ongeluk los in de slaapzak hebt laten liggen?

Groetjes Anouk

pip is heeeeeel bijzonder

Groetjes,

Michèle

DA KIND IS NIE TE GELOVEN !! vanmorgen lag madam weer in dr blote gat! luier uit maar deze keer slaapzak gewoon open en wij doen aan de sluiting al een elastiek en zoowww strak maar die heb ze ook opengepulkt…maar wederom haar romper nog dicht… * en allus zeik nat vd plas… *

jonge jonge… denk dat ik vanavond haar badpak onder dr pyama aantrek ivm een romper,misschien is da nog moeilijker…
want als ik dat 2 nachten achter mekaar heb heb ik wel een probleem, aan schone slaapzak en overtrek, want daar heb ik er maar 2 van

(trouwens 4e set kleren om 11.00 uur ) eerst alles natgepist om 7 uur dus kleren uit da’s 1 nieuw setje aan da’s 2 toen had ze geverft en gingen we in bad dus da’s 3 en nummer 3 gooit ze met het eten haar beker over zichzelf heen dus dat werd kleding setje nummr 4

Hoezo 1 dag in de week wasse, nou da ken hier nie hahahaa

Ohhh Pippy toch, kleine boef! Je maakt t je mama niet makkelijk
Maar hihi, moet stiekem wel enorm lachen om die streken van jou!!

Tja dat verkleden doen we hier soms ook 4x per dag… hoort bij de leeftijd denk ik dan maar…?
En de volgende keer met verven beter een kliederschort aan! Of gewoon alleen in onderbroekje hebben wij hier ook wel eens gedaan, haha.

Kan je haar trouwens niet 'snachts beter een gewone luier aandoen ipv broekje? Denk dat ze die moeilijker uitkrijgt?

naam veranderen in Pipdini ipv houdini??

Groetjes,

Michèle

nee die gewonen luiers die kreeg ze toen ze 1 was al uit (kind slaapt blijkbaar gewoon graag in dr naakkie, maar ja als je het bed nog onder pist is da gewoon wa minder)

en ze had een kliederschort aan, maar ja het is gewoon geen ‘schoonkind’ van nature dus die voorbereid maatregelen, gaan hier meestal in rook op !!

pffhhh en nu krijgt ze ook weer kiezen, want ze heb al 3 avonden verhoging savonds… dus ik hoop dat we geen ‘poepdrama’s krijgen zonder luier’…

@ michele… ja da’s ook een goede ! maar geloof me dat de bui waarin ze de laatste drie dagen verkeerd, pipzilla volstaat !!!
(ow en ik ben nog twee dagen thuis… pfhh met regen, dus ik denk dat je mij woensdag op me werk op ken vegen !!! )

'@ Sugars lang leven onze jobs…

Groetjes,

Michèle

Hahahah misschien is het wel een teken dat ze zindelijk wil worden, en Pip heeft gelijk, ik slaap ook het liefste zo! hahahh

Hahaha Wat een gek kind
Gelukkig heeft Sylvie dit nog niet door

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 25 Jul 2011 10:57:50

nah nee zindelijk worden is de laatste tijd weer een drama want als ik al de deur van de wc opendoe, gaat ze kei hard gillen (ze doet het allen op het kdv en bij opa en oma… heb ik weer…)