heb aan mobiele telefoons!!
Nou ja niet zo zeer aan mobiele telefoons. Maar het lijkt wel alsof mensen er soms dag en nacht mee bezig zijn. Ik heb zelf na heel lang twijfelen sinds begin dit jaar een I phone. Hihi terwijl ik altijd heb gezegd dat ik die niet wilde. Maar goed toch voor gekozen toen mijn abonnement afliep. En ja het is super handig, maar het lijkt wel alsof mensen die dingen te pas en te onpas gebruiken.
Zo waren we vorige week met vrienden uit eten. Ik heb niet eens meer geteld hoe vaak dat ding te voorschijn kwam. Ik irriteer me daar dan zo aan. Zelf gaat mijn telefoon op stil in een restaurant en hij komt mijn tas niet uit. Als ik dan ook in een restaurant om me heen kijk en zie hoeveel mensen er met hun mobiel in hun handen zitten. Dan denk ik je bent toch gezellig uit eten, praat met elkaar ipv spelen met je mobiel.
Net ook tijdens de lunch op mijn werk. Dan denk je gezellig lunchen met elkaar. Is ook zo, maar er zijn er 2 die zitten constant met hun hoofd in hun mobiel. Is soms toch niet normaal meer!
Of je krijgt verwijten dat je een keer je mobiel niet opneemt. Nu ben ik altijd erg goed bereikbaar op mijn mobiel, maar soms heb ik gewoon zin om dat ding een keer thuis te laten. Kan toch, voor mijn gevoel moet je je dan vaak verdedigen waarom je niet opnam.
Haha ik heb weer even mijn hart gelucht
Groetjes,
Sandra