…als je je al ergens gek van kan laten maken, is het het plan om zwanger te worden… Maar nu snap ik er niets meer van!
Mijn normale cyclus is zo rond de 5 á 6 weken. Nooit korter eigenlijk. Maar nu sinds zondag (nog geen 28 dagen na het begin van mijn vorige menstruatie) verlies ik zo nu en dan wat bloed (voornl. in de ochtend). Ik dacht: oké, mijn cyclus is aan het veranderen. Maar normaal bij een ongesteldheid heb ik twee dagen wat oud bloed, krijg ik op de derde dag bekkenbodemklachten en barst het in alle hevigheid los om er na zes dagen weer mee op te houden. Nu voel ik af en toe een kramp en denk: morgen is het feest! Maar nee hoor, nog steeds blijft het bij een ietsie pietsie helder en wat oud bloed in de ochtend en de rest van de dag komt er niets meer… Ik word hier zo onzeker van! Herkent iemand dit?
Verder totaal geen aankomende menstruatieklachten zoals ik normaal heb, dus het is zo vaag. Ook het welbekende bekkenbodemgezeur heb ik niet.
En testen? Ben zo bang voor een teleurstelling en wacht liever nog even deze week af want stel dat het allemaal wel doorzet…
Maar herkent iemand het minuscule bloedverlies dat maar niet lijkt door te zetten? Zou dit nu een innestelingsbloeding kunnen zijn?