Ik zie langzaam maar zeker de nieuwe herfstcollectie weer opduiken. En dan gaat het bij mij alweer kriebelen. Ik ben uitgekeken op de zomerkleding, ik wil NIEUWE dingen! Ik heb alweer een geweldig Noppies-jasje gezien, waar ik Max helemaal in zie kruipen, hihi, maar ik twijfel over de maat. Ik denk een 80, maar dit jasje is gewatteerd en dat kan hij pas in oktober aan en die beer van ons heeft lange armen. Ik hou me dus in…moeilijk! Voor Eva heb ik al een mooi jurkje gekocht, in 98, maar helaas zijn kleertjes in 98 weer duurder dan in 92, dus ik ging niet helemaal los. Ik vind 32,95 voor één jurk (heb ik wél gekocht) toch wel veel opeens. Zeker omdat ze alles nieuw moet hebben…Ik wacht nu echt met kloppend hart op de nieuwe collectie van Babyface…ik zag daar alweer gave dingen (brochure) en bij Noppies komt er straks een hertenvestje…dat MOET ik hebben. Maar ik moet me inhouden, ik kan gewoon niet alles kopen en het heeft ook geen zin. Het is zonde als ze alles (zeker Max) maar een paar keer dragen. Het was de leidsters van dit kdv ook al opgevallen hoeveel kleertjes Eva en Max hebben, dus…het is blijkbaar echt erg! Maar ik voel weer zo’n koopdrang! Leve de HEMA, leve JOLA! Daar hebben ze ook leuke dingen…maar ja, ook leve Noppies, Lief en Babyface…ik kan niet wachten tot ik alle mooie nieuwe spullen zie!
IK WORD GEK!
En dan smacht ik ook ENORM naar lekkere dingen! Ik snoep al 2,5 week niet en dat ging redelijk. Ik wilde gewoon minder snoepen en vet eten, want het werd echt te gek. Ik at rustig op één dag een reep chocola, een appelflap en dan nog een frietje speciaal! ZAAAAALIG. Maar ik voelde dat wel op de beentjes (schuren) en dus trapte ik even op de rem. Ik hou nog even vol, maar het wordt nu erg moeilijk! Morgen willen we naar Den Bosch en ik wilde daar een Bossche Bol eten, maar mijn vriend zei heel streng: ‘Doe dat nou niet!’ en toen werd ik pis en zei ik: ‘Waar bemoei jij je mee?’ Je hebt ook mini-bolletjes…weet ik…hmmmm! Als iets niet mag, of als je iets wilt minderen, denk je er de hele dag aan! Ik wil proberen om elke dag maar 1 ding te snoepen, bv 2 koekjes i.p.v. 6. Helemaal niet snoepen kan ik gewoon niet, maar drastisch minderen zou al goed zijn! Maar nu WIL ik per sé die Bossche Bol…die slagroom…die chocola…IK WORD GEK!
Groetjes Rainbow, trotse mama