Ik sjans had

Tssss, dat is zeker gezeur inderdaad!

Sexistisch… Pfff

Liefs, Melanie

You go girl!

Heerlijk toch?

Ik heb dat ook weleens op mijn werk? Ik werk op een golfbaan en van die rijkeluisjongetjes denken dan dat ze alles kunnen zeggen.
Nou, dat doen ze dus ook… maar gelukkig voor mij heel positief

Groetjes van Sascha en Senne

Ha ha ha das op voetbal clubs ook hoor alleen wordt je daar meteen uitgemaakt voor Milf

Groetjes,

Michèle

hahahahahahaha maar dat zijn we toch ook allemaal Michèle! HAHAHAHAHA

Liefs, Melanie

ha ha ha ja maar ik ben de 30 al gepaseerd he

Groetjes,

Michèle

hoi ,

zou dat nooit durven wat Michele zegt, vind het wel leuk er goed uit te zien hoor, en dat mensen naar me kijken.
Maar als bouwvakkers zouden gaan fluiten, weet ik me geen eens een houding
te geven, zou waarschijnlijk een vuurrood hoofd krijgen.

Maar een Milf is toch een Mother I Like to F*ck?! Nou dat zijn we allemaal, want we zijn allemaal moeders…

en uuh over 7jaar ben ik ook 30 hahahahaha

Liefs, Melanie

@ Melanie klopt al doelen ze daar wel meestal op een oudere moeder

Groetjes,

Michèle

quote:
Ha ha ha das op voetbal clubs ook hoor alleen wordt je daar meteen uitgemaakt voor Milf Groetjes, Michèle

Ja, daar heb ik ook gewerkt en dat vind ik veel fijner eigenlijk. Die zijn lekker recht voor je raap maar op de golfbaan denken die gasten echt dat ze heel wat zijn.
Dus komt het toch net iets anders hun mond uit… erg arrogant, waar ik dan weer helemaal niet van hou!

Maar MILF ben ik gelukkig nog nooit genoemd…

Groetjes van Sascha en Senne

Ach ik kom ook niet meer op de voetbal

Groetjes,

Michèle

Geweldig om te weten toch? Af en toe met je ego eens gestreeld worden!
En flirten vind ik heerlijk om te doen, zonder verdere bijbedoelingen natuurlijk!

Volgens mijn man flirt vrijwel in ieder gesprek met een man, zonder dat ik het eigenlijk door heb of mijn bedoeling is…
En fluiten heb ik ook totaal geen probleem mee, waarom? Is ook een teken dat er iig nog naar je gekeken word, en het word ook nog eens gewaardeert wat ze zien.
Nee hoor, ik vind het leuk!

Ik had het ook laatst met een jongen van carglass, die was bezig met de auto van de buren. Die zei:" Zo! Al twee kinderen op de wereld gezet? Zo word een kinderwagen ineens toch aantrekkelijk…" Met een dikke knipoog erachteraan!
Daar word ik gelukkig van! Maar vind het toch leuker als mijn man het zegt…

Lilypie First Birthday tickers

Zo hadden wij gister avond een verjaardag van de buurman, en alle mannen waren aan t flirten, of zeiden wel iets…
Ik ging even snel bij de kids kijken, en toen ik terug kwam zeiden ze, Zoo daar heb je de lekkere mama weer hahahaa!
En de buurman zei de hele avond dat ik een engel was, en er lekker uit zag… Nou had een gewone zwarte spijkerbroek aan, met een trui…
dus zooo lekker zag ik er niet uit (vondt ik zelf).
En hij vertelde ook dat als hij mijn vriend was geweest dat ie in de 4.5jaar dat ik NU bij chris ben, mij allang 2x ten huwelijk zou hebben gevraagd haha!

Die gekke buurman!
Hij had natuurlijk al flink was pilsjes op, dus ik zei,… Jaa lieverd als je dat morgen nog zegt, dan geloof ik je pas!
Dus ben benieuwd vandaag!

maar goed, mn ego is weer gestreeld…

Liefs, Melanie

ha ha ha ha mannen en hun bier he maar je weet wat ze zeggen kinderen en dronkaards spreken de waarheid.

Groetjes,

Michèle

Hihihi, leuk toch! Doet je altijd goed! Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerder beledigd ben als een bouwvakker NIET fluit, haha, ik vind het eigenlijk wel leuk! Is toch alleen maar leuk bedoeld?

Ik moest lachen om het woord MILF. Dat staat vaak in bv Cosmo, maar ik wist niet wat het betekende!

Toen ik zwanger was, hoorde ik 2 knullen zeggen: ‘Kijk, dat is nou een voorbeeld van een vrouw die MOOI zwanger is!’ Vond ik wel leuk. En een jongetje in een dierentuin zei eens tegen zijn moeder: ‘Zij (dat was Eva) heeft écht een grappige moeder!’ Is geen flirten natuurlijk, haha, maar ik vond het toch een leuk compliment!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

wat leuk er wordt met mij alleen geflirt als ik rico niet bij heb. zo laatst ook op de fiets: hee moppie! lekkerding! maar toen zagen ze rico achterop zitten kreeg iK: kutwijf! naar mn hoofd geslingerd. EXCUSE MOI?!
dan was jouw Mac avontuurtje een stuk leuker haha!

ktwijf??? Waar slaat dat nou op??? Oke toen ik zwanger was heb ik twee keer sjans gehad die wat verschrikt afliep voor de sjansende partij, De ene keer met een vertegenwoordiger op me werk. Die was nieuw en kwam zich voorstellen. Ik draaide me om en hij riep verschrtikt je bent zwanger. Ik nog heel droog “geen zorgen het is niet van jouw” en met doe stratemakers toen en daar kwam alleen maar uit “oh je bent al voorzien”. En als ik met morgan loop heb ik wel eens gehad dat ze zeiden jij bent er lekker jong weer vanaf, omder het mom jij bent nog lekker jong als die de deur uit gaat, maar kutwijf nee dat nooit.

Groetjes,

Michèle

jep zo gaat dat hier soms michele,
enne haha ja zoiets soortgelijks heb ik ook ooit gezegd.
Rico zei tegen een man iets ouder dan mij heee papa! en toen draaide hij zich om en toen zei iK; goh rico dan weet jij meer dan ik, en tegen zn vriendin: rustig maar hoor normaal gezien spreken kinderen altijd de waarheid,
ja ik vond dat ook echt misselijk in ieder geval dat ik zo schofterig werd behandeld. maar hee tis helliemond he, 0 respect voor een ander die jongere generatie

Oh als morgan iemand anders dan mij of mer een hand geeft zeg ik altijd verkeerde pappa of verkeerde mamma. En dan kijkt ze pas naar die persoon, meeste kunnen er wel om lachen.

Enne als ik dat zo hoor kun je beter in den haag wonen.

Groetjes,

Michèle

Als iemand kutwijf tegen mij zou zeggen omdat ik een kind achterop heb, stap ik persoonlijk van de fiets af, en zorg ervoor dat hij nooit geen kinderen kan krijgen!
Dat slaat echt nergens op.

Liefs, Melanie

Als hier iemand dat roept roept morgan ohohooo dat mag niet.

Groetjes,

Michèle