Leuk is dat he? Ik had het op mijn vrijgezellenfeest 3 jaar terug. Waren we lekker aan het feesten op een jaren 80 /90 party, komt er opeens een man op mij afgelopen, en zegt: Sorry dat ik je stoor, maar ik kijk al de hele avond naar je, en ik vroeg me af of je bezet was, want ik zou graag wat met je willen drinken!!! En het was ook nog best eens een leuke man ook!! Iedereen keek ons aan, mijn zus stond naast me, met open mond van verbazing hahahahaha
Ik zei tegen hem, ik zeg sorry, maar ik ben helaas voor jou bezet, en om heel eerlijk te zijn, is dit mijn vrijgezellenfeest omdat ik over 2 maand ga trouwen…Ik wil dus best een drankje met je drinken, maar meer dan dat niet.
Vond hij jammer en hij taaide af, maar mijn ego was even flink geboost!!! hahahahahah, ik zag er toen overigens niet anders uit dan nu, dus ondanks dat ik te zwaar ben, heb ik blijkbaar toch wel “iets” wat aantrekkelijk is voor anderen.
Tja, klinkt stom, maar toch wel leuk om te weten dat ik ook nog redlijk op de markt lig ![]()
liefs woezel