Ik sjans had

Jaaaaa, nou ik dacht echt dat ik geen aantrekkelijk iemand meer zou zijn, maar ik ging met Noah even tanken, en we reden even langs de Mac voor een ijsje, en daar stond een hele knappe jongen die me hielp met mn bestelling (McDrive).
En hij was toch echt aan t flirten met me… tja dan doe ik graag mee hahahaha!!

Was wel een erg gezellig ritje langs de Mac…:smiley: Jammer dat het zo kort duurde hahaha!

Liefs, Melanie

Hihi, nou dat is in ieder geval goed voor je Ego!! En een hele goede reden om morgen weer n ijsje te gaan halen!!

Leuk is dat he? Ik had het op mijn vrijgezellenfeest 3 jaar terug. Waren we lekker aan het feesten op een jaren 80 /90 party, komt er opeens een man op mij afgelopen, en zegt: Sorry dat ik je stoor, maar ik kijk al de hele avond naar je, en ik vroeg me af of je bezet was, want ik zou graag wat met je willen drinken!!! En het was ook nog best eens een leuke man ook!! Iedereen keek ons aan, mijn zus stond naast me, met open mond van verbazing hahahahaha
Ik zei tegen hem, ik zeg sorry, maar ik ben helaas voor jou bezet, en om heel eerlijk te zijn, is dit mijn vrijgezellenfeest omdat ik over 2 maand ga trouwen…Ik wil dus best een drankje met je drinken, maar meer dan dat niet.
Vond hij jammer en hij taaide af, maar mijn ego was even flink geboost!!! hahahahahah, ik zag er toen overigens niet anders uit dan nu, dus ondanks dat ik te zwaar ben, heb ik blijkbaar toch wel “iets” wat aantrekkelijk is voor anderen.
Tja, klinkt stom, maar toch wel leuk om te weten dat ik ook nog redlijk op de markt lig

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

hey hooww melanie…straks gaat die trouwerij niet door (van je andere topic)

Gr, Danielle

Leuk!!
Toevallig had ik het vanochtend ook, in de tram EN in de trein.
2 mannen van eind 20, begin 30. Maargoed, ik heb gewoon een lekker praatje gemaakt
En het is zeker leuk voor je ego!

Liefs, Anne

Lekker is dat he sjans. Ik had laatst een minirokje aan en me hakken en er kwam net een ketelmonteur bij de buren naar buiten. Hij vroieg heel schattig vind je het erg als ik even blijf kijken, want het uitzicht is zo mooi. Ha ha ha geweldig vind ik dat. Maar eh ik ben ook zo’n etter dat als ik lang stratemakers loop en die zeggen niks dat ik of zelf fluit of vraag fluiten we niet meer

Groetjes,

Michèle

Go Melanie, go Melanie

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

Ohhhh leuk!!!

@Bakmama: Ik heb ook een gruwelijke hekel aan mensen die fluiten ed. Bah!
Maar gewoon een kletspraatje maken, daar ben ik wel voor in, maar wel op een normale manier.

Liefs, Anne

Ohhh vinden jullie dat echt vervelend? Kan jou het schelen joh, en tegen T zou ik gewoon zeggen; Die mannen fluiten omdat mama er mooi uitziet en ze te verlegen zijn om het te zeggen! hahahahh Fluiten, en praatje of een operking is toch leuk! Ik heb daar geen moeite mee hoor, ookal doen sommige het echt op z’n MANS, zo lomp! hahahah kan jou het schelen!

Ik vind het er een beetje bij horen een fluitende bouiwvakker of stratemaker. Ik bedoel het heeft altijd in het straatbeeld gezeten toch enne het is altijd egostrelend. Geloof me als ze niks mee zouden doen is het ook niet goed.

Groetjes,

Michèle

Hahahah wat een leuke reacties allemaal…

Ik heb het Chris wel gezegt, en hij zei wel… Woow dat streeld je ego hè… ik werd er rood van hahaha!
Ach nee Chris vind dat helemaal niet erg hoor…

Enne Bakmama: Ik heb Chris ten Huwelijk gevraagt, maar werd heel vriendelijk afgewezen met het antwoord : “We trouwen ooit nog wel”.

Dus tja… maar Chris zei gister “wat zie je er leuk uit schatje” hahaha!

Maar ook fluiten streeld mn ego wel hoor… laat ze maar fluiten, dan weet ik tenminste dat ik goed in de markt lig…

@Michèle: Whahaha zeg je dat echt?? Hahaha gaaf! Goeie tip voor de volgende keer als bouwvakkers niet fluiten

Liefs, Melanie

Ja waarom niet en de meeste kunnen er nog om lachen ook hoor. Maar ik geloof dat het officieel niet meer mag onder het mom sexsistisch. Zielig gezeur vind ik dat.

Groetjes,

Michèle

Tssss, dat is zeker gezeur inderdaad!

Sexistisch… Pfff

Liefs, Melanie

You go girl!

Heerlijk toch?

Ik heb dat ook weleens op mijn werk? Ik werk op een golfbaan en van die rijkeluisjongetjes denken dan dat ze alles kunnen zeggen.
Nou, dat doen ze dus ook… maar gelukkig voor mij heel positief

Groetjes van Sascha en Senne

Ha ha ha das op voetbal clubs ook hoor alleen wordt je daar meteen uitgemaakt voor Milf

Groetjes,

Michèle

hahahahahahaha maar dat zijn we toch ook allemaal Michèle! HAHAHAHAHA

Liefs, Melanie

ha ha ha ja maar ik ben de 30 al gepaseerd he

Groetjes,

Michèle

hoi ,

zou dat nooit durven wat Michele zegt, vind het wel leuk er goed uit te zien hoor, en dat mensen naar me kijken.
Maar als bouwvakkers zouden gaan fluiten, weet ik me geen eens een houding
te geven, zou waarschijnlijk een vuurrood hoofd krijgen.

Maar een Milf is toch een Mother I Like to F*ck?! Nou dat zijn we allemaal, want we zijn allemaal moeders…

en uuh over 7jaar ben ik ook 30 hahahahaha

Liefs, Melanie