Ik seizoens artikelen

echt haat. Morgan heeft nieuwe sloffen nodig. Thuis maar helemaal op het kdv. Maar nergens meer te vinden in der maat en ze krijgen ook niks meer want ja mervrouw het is een seizoensartikel. Gestoord wordt ik daar van. Net als zwemkleding in de winter. In de zomer wordt je er mee doodgegooid maar krijgt je kind ineens een groeispurt in de winter kun je stad en land aflopen om een leuk zwembroekje of badpakje te kunnen kopen dat dan ook nog betaalbaar is. Echt mensen snappen ze dan nog niet dat bepaalde artikelen het hele jaar door nodig zijn???

Groetjes,

Michèle

Irritant hè? En zijn dat soort dingen online niet beter te krijgen, buiten het seizoen?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Denk inderdaad dat je online meer kans maakt.
Maar ik vind het ook mega irritant!!! Vooral zwemkleding… zwembaden zijn toch ook het hele jaar open? Daar draag ik ook een bikini hoor echt niet alleen op het strand!

Dat vind ik inderdaad ook zwaar irritant! Zo baalde ik in de baby-/peuterzwemlestijd ook altijd als een stekker als ik een maat grotere zwemkleding voor die kleine moppen nodig had!

In de winter gewoon niet te krijgen!

Ja, wel bij een sportzaak, maar ik ben natuurlijk niet helemaal gestoord dat ik een badpakje van 50 euro ga kopen wat ze maar een paar maanden dragen!

Ik vind dat ze voor kinderen die zogenaamde seizoensartikelen het hele jaar door moeten hebben.

Groetekes, Sje

Nou ja ik heb wel gekeken on line maar dan betaal ik zo 15 - 20 euro voor een paar en dan moeten de bezorgkosten er nog bij.

Groetjes,

Michèle

Terwijl je normaal gezien voor nog geen 5 euro leuke slofjes kunt hebben bij een of andere schoengigant.

Ik zou dan ook niet online bestellen. Heeft de Hema ook geen slofjes meer in het assortiment?

Groetekes, Sje

Inderdaad Sje. Der vorige slofjes waren inderdaad 5 euro. En nee Hema heeft ze ook niet want kreeg ik te horen het is een seizoensartikel mevrouw…

Groetjes,

Michèle

En ben je al bij schoengiganten geweest? Scapino, schoenenreus bijv?

Groetekes, Sje

Action?

Groetekes, Sje

Of zeeman?

Op de site van de hema hebben ze nog wel van die slofsokken, maar weet niet of je dat wil.

Liefs, Anne

Argh die slofsokken! Verschrikkelijke krengen zijn het, die glippen elke keer uit en dan lopen ze op de sok ipv de onderkant van het slofje… die heb ik gelijk in de prullenbak gebonjourd! Volgens mij heb ik ze in de stad bij de Scapino nog gezien, slofjes…

Ik ben bij Van Haren, zeeman en hema geweest, Die andere probeer ik binnenkort, ik was gisteren in Delft en vandaag heb ik geen tijd om de stad in te gaan. En de sokken heb ik gezien en gehad maar die zijn niet zo’n succes met manier van zitten dus die laat ze helemaal niet aan.

Groetjes,

Michèle

Weet je wat ook voor slofjes door kan gaan en wat ze wel het hele jaar door verkopen? Van die linnen balletschoentjes. Die zijn maar iets van 3 of 4 euro per paar en die hebben ze sowieso bij de Schoenenreus, maar volgens mij heeft Van Haren ze ook.

Is voor dat geld in elk geval uit te proberen of het een goed alternatief is als er geen slofjes te koop zijn.

Groetekes, Sje

Hé, ik zit net de Kruidvatfolder door te bladeren voor volgende week:

Hello Kitty sloffen, vanaf 24-25 (hoop dat Morgan die past), voor 5 euro.
Bij de Kruidvat dus.

Liefs, Anne

Meid je bent geweldig, ik ga meteen even kijken dinsdag. Ze heeft maar 25 schoenen dus even kijken hoe ze vallen.

Groetjes,

Michèle

ik heb sloffen. moest toch ff naar de stad en dacht wip ff de schoenenreus in. 2 paar voor 9 euro dus geslaagd (voor nu)

Groetjes,

Michèle

Ah, tof dat het gelukt is! En heb je nu ook meteen 5 opeenvolgende maten genomen zodat je je niet meer hoeft te ergeren buiten het seizoen?

Groetekes, Sje

Als ze die hadden gehad dan had ik het misschien nog wel gedaan ook Sje maar helaas zoveel hadden ze er ook niet. Was al blij dat ik 2x 25 had.

Groetjes,

Michèle