Ik over iets meer dan 1/2 jaar niet meer

op het forum van 1-4 jaar mag posten over J! J is aankomende maandag precies 3,5 jaar! Ik realiseerde me vandaag ineens hoe groot ze al is!

Gaat hard hè Wij volgen dan allemaal na een half jaar ook weer hoor. En bij sommige ia het dan niet eens een half jaar. Ik vind het ook zo’n verschil klinken. Nu zeg ik hij is 2 en toch nog een beetje mijn baby, Maar volgende maand alweer 3. Dan is hij toch echt geen baby meer

Liefs Michelle

Soms realiseer je het je niet en dan heb je ineens zo’n moment; laatst had ik het met veters strikken, vandaag had ik het ineens toen ik me realiseerde dat ze al bijna 3,5 is, en idd echt geen klein babietje meer, echt veel moeilijker dan je je vooraf bedacht hebt he! Zo stom, mijn ma heeft me gewaarschuwd dat het zo zal zijn, maar soms ervaar je het ineens dubbel he!

Da’s inderdaad een gek besef! Groot worden ze inderdaad. Ik ga volgende week even met de school hier in het dorp bellen om te kijken of het wat is voor Erik. Dan gaat hij in mei volgend jaar wennen en dan per 4 juni naar school. Is nog ver weg, maar toch…voor je het weet is het zover. Bizar idee en ook een beetje treurigmakend

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hier hobbelen wij er ietsjes achteraan, maar over een jaar hebben we ook de eerste schoolweek er op zitten.

Groetjes,

Michèle