Ik opzoek ben naar

een leuke naam voor me webwinkel

zit me suf te denken,maar het is moeilijk,dan heb je wat…en ja hoor bestaat het al

het word een kleding winkel,zowel 2e hands als straks (als alles rond is) nieuwe kleding

nu had een vriendin van mij deze naam “funshop4kids” verzonnen…vind hem niet slecht maar wil nog meer ideetjes hebben

dus ik hoop dat jullie me willen helpen,en vooral mee willen denken

Ik ga mijn best doen

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

ga voor je wat verzinnen je hoort het nog ik dacht eerst de eerste drie letters van kaitlyn en dylan maar dan krijg je dit kaidylkids maar ja ik kom wel met wat anders

groetjes marielle mama van
10-10-01

deze kreeg ik net ook van me vriendin,die ook lekker mee verzint

only4kids,moet ik alleen ff kijken of die niet bestaat(bestaat al)

secondchoice4kids kwam ze nu mee hihiih

Gewijzigd door - bianca4 op 01 Sep 2005 13:47:55

Dat wat Marielle zei klinkt ook best grappig, als je de letter “L” weglaat.
Dan wordt het "KaidyKids"
Ga nog ff denken.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Kaidykids klinkt wel erg leuk vind ik. Hoe werkt zo`n webwinkeltje eigenlijk ? Kan iedereen dat zomaar beginnen ?

Groetjes Astrid, mamma van
Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

astrid

met 2e hands wel,maar er zijn die zeggen dat je ook kvk nr moet en btw nr.
de andere zegt nee hoef niet,want je haalt niet zoveel extra binnen,dus heb je dat niet nodig

met nieuwe kleding moet het wel,daar ga ik van de week achteraan,ff bellen,of ik ga er langs om het 1 en ander te bespreeken hoe dat allemaal werkt

want ja belasting enzo moet je dat dan ook opgeven

dus ik doe voorlopig nog maar kleding van mijn kids en als ik alles zekker weet ga ik nieuwe inkopen,heb al heel wat leuke site’s gevonden

maar wil ook weer aparte dingen,en niet te duur maar wel goed,en dan wil ik party’s gaan doen