Ik opzie tegen...update

woensdag, dan moet ik weer een darmonderzoek. Het gaat nog steeds niet goed met mn buik, en woensdag moet ik alweer een darmonderzoek. Ik zie er zo tegenop. Weet natuurlijk wel dat t moet en met een dagje weer voorbij is, maar ik wil hier toch graag even klagen
Ik hoop ook zo dat die medicijnen onderhand eens gaan aanslaan. Het ging een tijdje beter maar de laatste 2 weken is t weer van voorafaan. Vanavond wou vriendlief barbequen, leuk idee. Ik heb nog geen 2 happen binnen en moet al naar de wc rennen, einde barbeque voor mij
Willen jullie voor me duimen woensdag?

groetjes
Ineke

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/OSlmp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - ineke1980 op 27 Apr 2011 14:44:47

ik duim mee! veel succes!

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Natuurlijk ga ik duimen voor je! Die onderzoeken zijn erg vervelend. Weet ik niet uit ervaring, wel van mijn schoonvader en een vriendin. Ik snap dat je er tegenop ziet, maar inderdaad moet je er even doorheen meis. Wel rot dat je vriend lekker wilde BBQ-en en dat je meteen naar de WC moest. Krijg je dan diarree of krampen? Ik heb juist dat ik heel veel last heb van verstopte darmen en daar heb ik soms ook enorm veel pijn aan. Maar dat los ik even op met een laxeerpilletje en dan gaat het wel weer. Rot als je heel vaak pijn hebt, eigenlijk altijd…Ik zal aan je denken woensdag. Laat je weten hoe het was en wat de uitslag is als je die weet?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

dank jullie wel!
@Rainbow: krampen én diarree helaas. Laatst moest ik tellen in de 24u voor het onderzoek. Resultaat: 32x “geteld”. Veel te veel natuurlijk. Niet gek dat de kilo’s er dan afvliegen. Hoewel het wel stabiliseert nu door de prednison.
Wat neem je eigenlijk als je een laxeermiddel gebruikt? Een vriendin van mij heeft ook zoveel last van obstipatie, en die gaat in een natuurvoedingswinkel een soort van pitjes halen. (als je wil vraag ik t na voor je wat t precies is) Sindsdien gaat t een stuk beter, en t zijn geen medicijnen, het is op natuurlijke basis.
Ik zal laten weten hoe t geweest is, de uitslag hoop ik nog dezelfde dag te krijgen, maar dat is afhankelijk van of ze biopten moeten nemen of niet.
Lief dat jullie aan me zullen denken, dat helpt alweer

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

Ik duim voor je mee! Snap ook dat het niet een van je favoriete bezigheden is, maar het is wel beter dat je er naar laat kijken… Succes en sterkte

Jordan Pharrell is geboren op 25.10.2010

Tegen darmkrampen help Cinababy goed

Zijn het bepaalde soorten vlees die de boosdoener zijn?
(Tenminste, bij BBQ denk ik toch vooral aan vlees)
Al eens geprobeerd een paar dagen vleesloos te eten?
Kan namelijk heel goed een oplossing zijn.

Sterkte van de week met de onderzoeken!

M.

@MarselenDiana: ik heb zelfs al infacol geprobeerd hahaha. Helaas…
Ik heb een tijdje vegetarisch gegeten, maar zonder resultaat helaas. Bij barbeque zijn het vooral de kruiden, marinades die boosdoener zijn. Maar ook rauwkost, melk, vezels kan ik niet verdragen.
Ik ben wel van plan om, als het ergste weer voorbij is, naar een natuurgeneeskundige te gaan, op advies van een kennis. Die testen dan waar je gevoelig voor bent, en daar krijg je dan een aangepast dieet op. Tot nu toe moest ik gewoon me aanpassen op wat mn lichaam aangaf, maar het nadeel daarvan is dat je altijd eerst last hebt voor je weet of je iets kan verdragen of niet. Maar ik kan daar pas naartoe als t weer wat rustiger is, anders test ik volgens hem overal positief op en moet ik alsnog over een tijdje terugkomen

groetjes
Ineke

ik duim voor je woensdag meid, vind het echt ontzettend erg voor je allemaal… ik hoop dat ze je heel snel kunnen helpen want dit is niks he meis…
heel veel sterkte!

Wat naar joh. Ik zal voor je duimen, heel veel sterkte alvast!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Vervelend weer meid! Maar het onderzoek is weer voor een goed doel, ik hoop dat ze er wat mee kunnen! Ik zal voor je duimen!

Jammer van je BBQ, daar zit je niet op te wachten natuurlijk. Het lijkt me sowieso erg moeilijk om je aan je ‘dieet’ te houden, ik heb echt respect voor je hoor!
Zelf sta ik er eigenlijk nooit bij stil wat ik eet, en wat er eigenlijk voor ingredienten in zitten. Nu moet ik ook opletten wat ik eet ivm het geven van borstvoeding en de krampjes van Jenthe… Is nog best moeilijk!
Kortom, alle respect voor je!

Lilypie First Birthday tickers

Wat vervelend voor je.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

Ja, ik wil graag weten wat dat voor pitjes zijn. Ik denk dat ze lijnzaad bedoelt, doe je door de yoghurt heen. Sterkte morgen met het onderzoek!!!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Rainbow: ik laat t je weten.
Bedankt voor jullie reacties dames, doet me goed! Helpt me weer wat! Ach, moet maar zo denken: morgen rond deze tijd is het voorbij…

groetjes
Ineke

Even een update, ik ben weer thuis! Blij dat alles achter de rug is!
Ik blijf het een vreselijk onderzoek vinden, kan er niks aan doen, maar ik vind dit erger dan bevallen. (klinkt wel heel cru maar ik meen het wel, ik vind dit echt vreselijk)
Maar goed, ze waren “redelijk op tijd” ( een half uur te laat) en het verliep allemaal redelijk goed. Moest eerst goed wakker worden voor de arts nog een keer langs kwam om te vertellen dat m’n darm nog steeds ontstoken is (volledig) maar dat er wel genezing te zien was. (gelukkig!!) Nu een afbouwschema meegekregen voor de prednison, hopelijk gaat dat deze keer wel lukken. Als alles goed gaat met afbouwen hoef ik pas in juni terug te komen, anders eerder.
Dat ik nog redelijk veel last heb, was logisch zei ze, maar dat zou binnenkort toch moeten gaan verbeteren, net als de moeheid. Volgens haar is het ergste achter de rug nu en zou het vanaf nu weer een stijgende lijn moeten worden.
Dus al met al ben ik blij met het resultaat!!!

groetjes
Ineke

oh ja Rainbow: het was psylliumzaad (was even de naam kwijt). Maar ze gebruikt ook karwijzaad, maar dat was meer voor een opgeblazen gevoel tegen te gaan als ze geobstipeerd is, bij haar werken beide erg goed.
Liefs!

groetjes
Ineke

Wat fijn dat de berichten voor de toekomst toch beter zijn. Natuurlijk is het maar afwachten, maar ik hoop echt met je mee dat er een stijgende lijn te zien blijft.

Groetjes,
Sandra

wat fijn dat het het volgens de arts toch de goede kant op gaat, ik hoop voor je dat je snel geen last meer hebt. kan me voorstellen dat je de onderzoeken zelf niet ziet zitten maar gelukkig ben je er nu voorlopig weer even vanaf! sterkte nog de komende tijd!

liefs,
Rinske

dank jullie wel dames! Ik ben inderdaad blij dat ik er voor anderhalve maand vanaf ben en dat de uitslag positief was.
Ik heb zelfs vandaag maar heel weinig buikpijn, dus jullie geduim heeft erg goed geholpen

groetjes
Ineke