Ik op zie tegen morgen

Jaja Morgen is de kraamhulp hier voor het laatst
Pffff Vind het erg jammer want het is zo lieve meid
En Robin vind haar zooooo lief hij zegt zelf ma tegen haar hahah
Hij heeft een mooi schilderij voor haar gemaakt waar ik een foto van mijn ventjes op plak
Verder gaat het hier zo super lekker
Justin zit bijna al weer op zijn geboortegewicht en groeit als kool
En Robin is een grote jongen aan het worden
Zat vanmiddag even lekker te genieten van hem toen hij aan het spelen was en dacht toen wat word hij groot
Maar goed eerst morgen en dan is Ed twee weken thuis

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Gewijzigd door - heleen op 02 Nov 2005 22:12:34

Dat zal inderdaad wennen zijn als ze weg is na morgen!
Maar tegelijkertijd wel heerlijk dat Ed dan 2 weken thuis is joh. Lekker verder genieten

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Pffff dat was best zwaar vandaag
Ze was heel blij met het schilderij van Robin en Justin
en er zijn toch wel tranen gevloeit door ons allebei
Maar ik heb een heerlijke tijd gehad en hoop haar toch nog wel eens tegen te komen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Kan me voorstellen dat het moeilijk was Heleen!
Maar toch…beter zo dan andersom! Ik hoop echt dat wij het binnenkort ook zo treffen met de kraamhulp!

Hoe gaat het verder met je?
En met de twee jongens?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

jeetje nu alweer voor het laatst joh,wat gaat dat hard,kan begrijopen dat er eent raan gelaten is

hoe gaat het verder met de mannen

Bianca,Dylan & Kaitlyn

OOOOOOOOOO dit herken ik meteen. Gelukkig hadden wij het voor elkaar gekregen om dezelfde kraamhulp als bij Evianne te krijgen. Bah wat een heerlijke vrouw is dat, maar inderdaad weer dikke tranen toen ze weg ging. Ook Evianne liep met dr weg en heeft het nog steeds over Laura. Gelukkig woont ze maar een dorpje verderop en vind ze het super leuk als we effe komen buurten. We lopen zeker niet elkaars deur plat, maar zo nu en dan hebben we lekker effe contact.
Wel tof hoor dat je zo`n leuke kraamhulp hebt gehad, gelukkig is Ed nu 2 weken thuis dan is het toch niet ineens zo stil ( behalve de kindergeluidjes dan )

wat top dat je een geweldige kraamhulp had .ja ik had ook een leuke .en die had een kindje van 8 maanden .en we konden het goed vinden met elkaar .
nou geniet nu lekker van je gezinnetje .nu zijn jullie echt met ze viertjes

groetjes marielle mama van
10-10-01

O ja hoor dit verhaal komt me bekent voor.
Ik vond het ook vresselijk dat de kraamhulp weg ging het was echt zo’n leuke vlotte meid.

Mocht ik voor nummertje 2 gaan dan hoop ik dat zei er nog is!