Ik op de radio kom?

Jaja, vind het doodeng maar het is echt waar.
A.s. zaterdag bij Radio Lelystad.

In de plaatselijke krant moest ik een persbericht laten plaatsen namens de Stichting Vrienden Hongarije (waar ik dus regiocoordinator van ben, sinds errug kort).
We zoeken namelijk nog gastgezinnen voor aankomende zomer.

Nou las de omroep dat stukje ook en nou vroegen ze of ik in de uitzending wil.
Zaterdag van 14.00 tot 15.00 uur.
Eerst draaien ze twee nummers ofzo en dan een geprekje met mij.
Duurt ongeveer 5 minuten.
En dan later in dat uur komen ze er nog een keer op terug.
Twee keer dus.

Brrr…hou ik helemaal niet van, op de radio, haha!
Maar goed, al levert het maar 1 gastgezin op hè!
Zal trouwens meteen mijn mond open doen over het vinden van sponsors (gna, gna, maak mooi van de gelegenheid gebruik als dat mag tenminste).

Dus, spannend zaterdag.

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 15 Feb 2005 22:14:14

Heeeee wel tof zeg, kunnen jullie goed gebruiken. Ik hoop dat je dat mag vermelden over die sponsers. Zet m op, valt vast een beetje mee, Successssssssssssssss

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

wauw veel succes! denk niet dat ik het kan krijgen hier

Tries

Liefs Tries

Succes Bieb,

Kop op je kunt het best. Bent niet voor niets regiocoördinator.

We horen het wel (hihihi).

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ja, maar ik ben pas net regiocoordinator.
Heb me nog niet eens kunnen “bewijzen” ofzo, hahahahaha!!!
Nou ja, we zien wel joh.
Gelukkig is het geen Omroep Flevoland ofzo. Daar luisteren veel meer mensen naar, haha! (voor de Stichting natuurlijk beter, maar voor mij niet )

Ik wilde het je inderdaad nog vragen wat het was, je had het er al over toen je hier was maar wist toen niet waar het precies over ging.

10 Minuutjes radio, dat overleef je toch wel? Komt heus wel goed.

Jammer dat ik niet in de buurt woon en het niet kan beluisteren. Je moet het maar opnemen en als ik dan een keertje bij jullie langs kom dan kan ik het alsnog horen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Jaaaa, ik heb het overleefd!!!
Was best leuk.
Beetje amateuristisch (ow jee, nou hopen dat ze hier niet lezen ) en ik had nog wat meer willen vertellen.
Maar het ging over het algemeen gewoon veel béter dan ik verwacht had!
Komt waarschijnlijk omdat ik normaal ook wel 5 kwartier in een uur klets

Het lijkt me enorm leuk trouwens, om radioprogramma’s te maken/presenteren!!

Nu maar hopen dat iemand in Lelystad het gehoord heeft en belt!

Heb trouwens meteen ff oproep gedaan dat we sponsors zoeken, hihi

Gewijzigd door - Bieb op 19 Feb 2005 15:47:04

dus het ging je goed af wist ik wel hoor hihihihihihihi grapje .nou ja het is voor een goed doel daar voor heb je het gedaan

groetjes marielle mama van tanja

mooi zeg, je hebt je zegje kunnen doen, en nu dus idd hopen dat er ev sponsoren hebben meegeluisterd, en gastgezinnen natuurlijk!

ik zal het zo hier en daar ook nog weer eens laten vallen, hoe leuk dat kan zijn, zo’n gast in huis in de vakantie. geef ik gelijk je naam door, als regiomanager heb je kaartjes

mo

Fijn dat het meeviel.

Wie weet word je straks weer een baan bij de radio aangeboden! Voor de functie van regiocoordinator ben je immers ook al gevraagd!

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

Hihi, ja leuk, allemaal vrijwilligerswerk.
Biebje wil ook weleens wat verdienen!

He bieb, kom je er nu zelf ook achter of het wat geholpen heeft qua sponsers en gastgezinnen ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ja, qua gastgezinnen zowiezo.
Die lijst kan ik inzien.
Verder weet ik dat er wat giften gedaan zijn, maar hoe en wat weet ik niet exact.

quote:
Leuk voor je dat het zo mee viel,zelfs dat je het leuk vond.Wie weet heeft er wel iemend geluisterd die een omroepster (betaald dan) zoekt voor zijn omroep,je weet maar nooit wat er op je pad komt

Tsja, dat zou leuk zijn
Alleen eh…de omroep waar ik nu was wordt niet zo denderend goed beluisterd (geloof ik. Ik luister in ieder geval nooit )
Maar de mensen waren aardig en gemotiveerd (en vooral dat laatste vind ik altijd super)

Ach…wie weet ga ik weleens solliciteren bij een radiozender, haha!!!
Ik was altijd receptioniste/administratief medewerkster en telefoniste en ze zeiden altijd wel dat ik een goede, prettige telefoonstem had (haha, lol, kan ik dus zo mee aan de slag, whahahahahahaha!!!
Nee, ZOOOO bedoel ik het dus NIET Beetje melig in m’n eentje hier, haha! )

Gewijzigd door - Bieb op 19 Feb 2005 21:41:45