Ik op 9 juli

Hoi fanatiekelingetje
Je hebt helemaal gelijk hoor. Ook over dat ze bij Armanda zo snel die ontslagbrief schreven.
Zo zijn er volgens mij heel veel verhalen.
Ik weet bijv. dat een kindje in de couveuse lag en per ongeluk TWEE keer voeding kreeg (vlak achter elkaar dus, vergeten dat ze al voeding gehad had). Goh, wat raar dat dat ukkie zo moest spugen zeg Maar goed, ik ken ook weer veel positieve verhalen gelukkig!
Zo is de vrouw van mijn neef (je weet wel, waarvan de dochter in april 7 weken te vroeg geboren was) heel goed begeleid!

Maarre…waar ik benieuwd naar was: hoeveel weken ben jij inmiddels zwanger en hoe gaat het met je?
Misselijk, andere zwangerschapsklachten of gaat het allemaal prima?

Liefs, mamma van Stephan

bieb ik miet wel zeggen op de afdeling waar ze nu ligt worden heeeeel goed begeleid hor! ze zijn onwijs lief en goed daar. gelukkig.

ik ben bijna 16 weken zwanger. af en toe last van ochtend misselijkheid, maar voor de rest voel ik me bijzonder goed.

kussss van mij

maureen~~~~~~~~maureen

Zo, dat gaat alweer snel zeg!
Bijna 16 weken!
Fijn dat je je over het algemeen goed voelt!

Liefs, mamma van Stephan

tessa gaat vooruit. ze heeft geen monitor meer nodig die de stuipjes registreerd. haar medicijnen zijn hiervoor ook gestopt. de beademinng is gestopt. mijn zus heeft haar gisteravond lekker een uurtje mogen beet houden weer. het enige wat jammer is, is dat er woensdag uit de MRI scan is gebleken dat die stuipjes in haar eerste twee daagjes van haar leven toch beschadeginkjes hebben aan gericht in haar hersentjes. op motorisch gebied zal je niks aan haar merken maar het is meer een geestelijke achterstand. in welke mate is koffie dik kijken en merk je ook pas over een aantal jaar. maargoed dit is heel vervelend maar tessa is tessa en je houd even veel van haar. groetjes van mij

maureen~~~~~~~~maureen

Jee, da’s heftig zeg!
Ik wil je toch graag feliciteren met de geboorte van je zusje en ik hoop dat alles toch nog goed komt met haar!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Jee meis, dat is schrikken !
Ook ik wil je feliciteren met de geboorte van je zusje en
hoop dat alles goed gaat komen.