Volgens mij ben ik ook zwanger. Ik ga straks even naar de apotheek om een test te halen, en dan morgen proberen. Vorige week had ik ook al een test gedaan, maar dat was negatief. Maar ik ben nu 4 dagen overtijd, en wordt al 2 nachten wakker van de honger. Dat heb ik normaal nooit. Ik ben benieuwd.
Groetjes, Danielle
Ik ook?
spannend hoor!
Houdt ons op de hoogte he?
succes! ben benieuwd!
Al die zwangere dames erbij gezellig hier hahaha
alhoewel het bij mij alweer op schiet! Nog 4 weekjes !!!
groetjes gytha
Ja, ik heb de test gedaan, maar helaas…
Maar ik ben nog niet ongesteld geworden. Ik vraag me af of zo’n test het mis kan hebben?
Ik voel me nl. zwanger… Nou ja, gewoon afwachten maar.
Groetjes, Daniella
Blijft spannend dus.
Ik heb het ook eens gehad: geen menstruatie, negatieve tests. Maand erna ongesteld. Overleg met huisarts: gewoon een menstruatie overgeslagen ondanks dat ik sinds mijn eerste menstruatie op mijn 15e altijd regelmatig ben geweest.
Heel vreemd, maar het kan blijkbaar. Ik was al lang blij dat ik niet in een vervroegde overgang zat, dus ik ben nog nooit zo blij geweest om ongesteld te worden.
Groetekes, Sje
Toevallig stond er een stuk in de ouders van nu over een vrouwtje die niet ongesteld werd, 5 testen gedaan had en doodleuk toch zwanger bleek te zijn. Als je het niet vertrouwd even langs een ha en een verwijzing vragen voor een echo. 99% zeker is geen 100%.
Maar je kan inderdaad ook gewoon een periode overslaan.
Groetjes,
Michèle
Anders even kassa googelen. Daar was twee weken terug een test van zwangerschapstesten om te kijken hoe betrouwbaar ze waren. Ik heb me rot gelachen. Een gahf zelfs aan dat ze man die meedeed zwanger was. En sommige ganven aan bij een van de vrouwen die 36 weken was dat ze niet zwanger was, Misschien geeft het je wat hoop Zo ie zo was het wel interesant om te zien in iedergeval.
Groetjes,
Michèle
Dat geeft weer wat hoop. De testen komen hier uit Amerika en kostten $2,60, vrij goedkoop dus. Als het goedkoop is vraag ik me altijd af of het wel een goed merk is. Hoe duur is het eigenlijk in Nederland?
Ondertussen ben ik 6 dagen overtijd, dus ik blijf hopen.
Groetjes, Daniella
ja in de winkel is de goedkoopste 5 euro geloof ik maar die via internet zijn net zo goed.
Liefs en dikke kus brenda en charissa
Eigenlijk gebruik ik altijd Clear Bleu. Die zijn volrgens mij iets van E17,95 per twee. Het zal een gevoel zijn, maar deze vind ik het fijnst en duidelijk.
Ik hoop dat het positief is!
Ik heb er bij morgan een van de samenwerkenden apotheken gedaan en 1 van etos. Oh ja en moeders voor moeders deden er nog 1. En bij mijn test was ik 2 dagen overtijd.
Groetjes,
Michèle