Ik ontzettend

verkouden ben. Jemig echt geen lolletje. Maar wat ik nog het ergste vind is dat Jonathan het ook heeft. Hij klinkt dan niet zo snotterig in zijn neus, is het wel, maar het klinkt niet zo erg, maar als hij huilt klinkt hij heel erg hees, echt zielig. Gelukkig is hij er niet ziek van of zo, maar ik vind het wel sneu voor 'm.

hee pas op he!! niet ziek worden voor zondag!! Dat zou sneu zijn!
Enne nog effe een domme vraag van mijn kant Spreekt je man nederlands of alleen engels?

groetjes Kim, mama van

en

Ach weet je, een verkoudheid overleef ik wel. Het is wel vervelend, maar ik voel me er meestal niet hondsberoerd door of zo. En ik voelde het al een paar dagen aankomen, dus het zal wel met de dag nu minder worden. Althans dat hoop ik wel.

Alan verstaat over het algemeen goed Nederlands, alleen niet als we te snel praten, haha, zoals wij NL vrouwen soms kunnen, haha. Hij kan zich verstaanbaar maken in het Nederlands, maar soms is het wat moeilijker te verstaan. We komen er wel, dat gaat best lukken.

Hè vervelend joh, dat jullie verkouden zijn!
Morgen ff flink in de zon, even de verkoudheid “er uit zweten”
Sterkte hoor!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Dank jullie wel. Ga ook zeker vanmiddag effe eem tukkie doen, haha. Ik laat mijn 2 feestdagen niet verpesten door een verkoudheid.

Hier ook een verkoudheid aan het komen.
Maar ook wij laten ons door een verkoudheid niet uit het veld slaan.
Mijn neus heb ik al gedruppeld en Cas zijn neusje zal ik straks bij zijn volgende voeding eens druppelen met mammamelk.

Dus we moeten morgen ook nog Engels praten? Of was het schots?
Nou laat Denn maar niet weten dat jullie uit Schotland komen want hij is gek op Schotland. Ik ben er nog nooit geweest, Denn is er met mijn vader een keer op vakantie geweest.

Ik heb zo’n zin in morgen!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

beterschap dat je snel beter bent

groetjes ingrid

Ik gebruik zelf neusspray en dat helpt goed. Voor Jonathan heb ik wel zoutoplossing, maar ik hoef het niet vaak te gebruiken. Hij heeft niet een echt verstopt neusje, hij hoest meer en is wat hees.

Talitha ziet er zowiezo erg naar uit en wij ook natuurlijk.

Schots hoef je niet te praten, maar als er iemand goed Engels kan, is dat altijd handig, maar hij kan zich redelijk redden hoor.

Komt Den ook, Jolanda? Weet hij al dat er een Schot komt?

Hihi ja Denn komt ook en ik heb nog niet verteld dat er een Schot komt.
Ik zal het morgen onderweg ernaartoe vertellen.
Denn is nu stappen, dus die zie ik vandaag niet meer. En als hij vannacht thuis komt dan slaap ik al.
Ik ga zo naar mijn bedje toe want ik ben heel erg moe!
Ik gebruik ook neusspray, maar ik heb ook last van mijn keel. Voel me op het moment niet echt super, ach we kijken wel hoe het morgen gaat.
Met Cassie gaat het alweer wat beter, hij heeft volgens mij ook weer last van spruw ben maar weer begonnen met daktarin.

Nog 1 nachtje slapen!!!

Ui onder jullie bedden? Stink enorm, maar dat ruik je toch niet . Ik vind dat het echt werkt, zeker bij die kleintjes. Ui schoonmaken en insnijden, in een bakje onder het bed.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Heb ik gedaan toen Cas net geboren was en hij verkouden was. Het hele huis stond er naar.
Bij Cas helpt druppelen met borstvoeding toch het beste.
Ik ga gewoon een avondje erg vroeg naar bed, komt wel goed.

Ik heb Puck nooit borstvoeding gegeven dus dat heb ik nooit uit kunnen proberen. Nou, sterkte, leer slapen is het beste. O, citrosan werkt ook goed als je dat voor het naar bed gaan drinkt.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)