Ik ben vanavond naar school geweest om haar rapport te bespreken, wat we gelijk meekregen. Het was een supergoed rapport en Nikki is echt een voorbeeldig kind in de klas! Ze is behulpzaam, aardig, leergierig, grappig, noem maar op! Doet een moederhart toch wel heel erg goed!!! Mama was zo trots als een pauw (die smile zit nu nog vastgeplakt op mijn gezicht!) en het geeft ook wel een beetje aan dat we het opvoeden wel goed doen Chris kon helaas niet mee, want die moet werken, maar ik weet zeker dat ook zijn oogjes gaan glimmen als hij dat mooie rapport ziet!!!
...ik ontzettend trots ben op Nikki?!
Wauw, ik zou ook trots zijn! Beter dan dat ze zeggen dat het een draak van een kind is dat de hele dag met haar voeten op tafel hangt! En dus ook een compliment voor jullie inderdaad! Om in rapporttermen te blijven: ga zo door!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Oh super zeg!
Wij moeten morgen voor de oudste… maar zijn juffen hebben extra tijd voor ons ingepland… weet niet of dat goed of slecht is
We zullen wel zien… Ik ben erg benieuwd
He, wat goed zeg! Terecht dat je trots op haar bent! En inderdaad, je kunt dan als ouders ook trots op jezelf zijn!
Thumbs up voor jullie grote lieve meid!
Liefs!
Wat super zeg!!
Logisch dat je daar trots op bent, dat is niet meer dan terecht
Groetjes,
Sandra
Toppie hoor, daar mag je met recht trots op zijn. Kreeg ik bij Madelon ook altijd te horen, vroeg ik altijd of ze ze een weekje wilde hebben
Liefs Michelle
Hahaha Miremady: thuis is ze idd ook wel anders dan op school hoor! Ze kan af en toe een grote mond hebben! Maar over het algemeen is ze ook heel lief! Ik denk dat we met Nikki erg verwend zijn, want ik merk dat er bij Lisa veel meer pit in zit! Ondanks Sinterklaas en haar verjaardag a.s. zondag, heb ik toch maar een kleinigheidje gekocht voor d’r!
Je hebt groot gelijk, op zulke momenten mag je ze ze even verwennen,. Even laten zien dat je het waardeert.
Madelon had wel minpuntje op school die kletste te veel, maar kon ik niet echt anders mama zat vroeger met plakband op der mond in de klas
Thuis kon Madelon indd een echt krengetje zijn
Liefs Michelle