Ik ontzettend kwaad ben(?!)

op die scholieren die weer met school zijn begonnen, en persè in hun pauze/tussenuur een broodje bij de winkel willen halen.
Ik was even snel bij de winkel met Noah, loop richting auto, komt er een groep scholieren op de fiets OVER DE STOEP gefietst.
Noah botst er tegen aan (had gelukkig niets hoor). maar mama had het hart in de schoenen zitten… Na een flink potje schelden dat ze niet op de stoep mogen fietsen, kreeg ik als antwoord " Wat zegt ze???"

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ga terug naar de basischool, of zeg tegen je moeder dat ze jullie opnieuw moeten opvoeden, want fietsen mag niet op de stoep!!! Naja hoort niet op de stoep!

Ik kan er zo kwaad over worden!!
Ik heb net Noah geleerd, dat ie eerst links en rechts moet kijken als we oversteken voor de auto`s… nu ook nog voor fietsers!

Pubers van tegenwoordig… de jongesten lopen tot 11uur op straat, hebben een grote bek van hier tot ginder…Er word geen respect meer getoont voor de ouderen, en er word NIET eens SORRY/PARDON gezegt!

Wordt ik direct weer aan herrinerd hoe ik mn kinderen moet opvoeden… NIET ZOALS HUN DUS!

Liefs, Melanie

vreselijk irritant is dat he

ben zo blij dat er eindelijk twee dagen in de week niet meer gefietst mag worden in het winkelcentrum want je word gewoon van je sokken gereden door die pubers grrrrr

gelukkig heeft noah er niks aan over gehouden!!

before you judge me, try hard to love me

Ohhh die regeling mag hier ook nodig toegepast worden!
Wat fijn joh!

Liefs, Melanie

En je mag ze niet eens slaan, die nijging krijg ik wel eens als ik voor alles dat mooi en lelijk is uitgemaakt ben, ik ben laatste uitgescholden toen er 3 meiden naast elkaar reden en ik belde met de fietsbel of ik er langs mocht. Of ik mijn grote T bek en zo niet kon houden want ze was aan de telefoon. Ik heb haar toen even haarfijn uitgelegd waar je die telefoon allemaal in kon stoppen.

Groetjes,

Michèle

hahahaha michele

Haha…fijn he die jeugd…zo deden wij vroeger NOOIT
Maarre…als ons Aaron aangereden zou worden en die zou vallen, zeker weten dat ik nog zou proberen diegene van zijn fiets te trekken!
Dat weet ik zeker!
Niemand die verkeerd en op zo’n lompe manier aan mijn kind komt!
Ik zou ze helemaal “verrot schelden”!

Gr, Danielle

@ Sann ik geef je gelijk hoor, als we elkaar welke leeftijd dan ook eens met wat meer respect zouden behandelen dan zou het er allemaal een stuk gemoedelijker aan toe gaan.

Dat is wat mij in Portugal zo opviel. Mensen hebben daar soms niet veel, maar er is geen armoede in de zin van zwervers, mensen zijn vriendelijk en beleefd naar elkaar, Kinderen staan op voor ouderen en iedereen zegt nog dank je wel en alsjeblieft. God we waren 2 dagen thuis toen we dat alweer miste.

Groetjes,

Michèle

Nou, gelukkig heeft Noah niks, das het belangrijkst!

Kan me voorstellen dat je flink pissig was! Zou ze ook even de waarheid verteld hebben!

Ik merk dat sinds wij niet meer in Den Haag wonen, maar nu in een kleiner dorp, we dit soort asociaal gedrag bijna niet meer tegenkomen. Op een of andere manier zijn mensen toch relaxter en minder gehaast ofzo. Ik vind dat wel prettig, ook voor Nora om in op te groeien. Maar goed, alsnog kom je nog vaak genoeg in situaties waar je asocialen tegenkomt, jammergenoeg!

Melanie, ik zou zeggen: gooi al je hormoondrift eruit en laat ze maar weten dat er niet met je te sollen is dat ze van je kind af moeten blijven! ZO!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Groot gelijk Liske!!!

Nog zo`n appart geval : Ik had vorige week Noah weggebracht naar de PSZ, ik dacht mhoa heb 2 uurtjes, kan even boodschapjes doen… sta ik in de rij te wachten… achter mij staat een andere vrouw en daarachter een man die alleen 2 pakjes shag had… de vrouw achter mij liet hem voor… maar sorry normaal gesproken doe ik dat ook echt wel, maar had zelf ook een beetje haast.
Ik ben aan de beurt… de caissière wil mn boodschappen pakken, komt ie man met die 2 pakjes shag ff zeggen “Jaaaa dit mag eerst”.

NOU SORRY DAT HEB IK NIET GEZEGT!!

Ik durfde er op dat moment niet veel van te zeggen, maar eigenlijk zou je die man wel voor zn bek willen slaan!
Zo onbeleeft…

Liefs, Melanie

en wat zei de cassiere daar over want dat is mij ook wel eens gebeurt en toen vroeg de cassiere aan mij of ik dat goed vond dus ik zei als deze mevr het aan mij had gevraagd had het gemogen nu wacht ze maar.
dus heeft ze eerst mijn spullen afgerekend.
tja zeg je kan toch niet zomaar voordringen een beetje respect zeg!

Dat is het probleem hier dus, zelfs de cassiëre`s durven hier niets over te zeggen!
Bang dat ze overvallen worden ofzo.

Ik heb dit ook op hyves gezet… kreeg een reactie als volgt “Vergeten dat je zelf ook scholier bent geweest die dit ook deed”?

Heb direct terug gekrabbeld, Nee ik ben goed opgevoedt en niet zoals hun zonder enig respect! kijken of we weer wat terug krijgen…
Stomme opmerking

Liefs, Melanie

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 31 Aug 2010 14:47:37

alsof alle scholieren zo zijn pfff nou zo heb ik me ook niet gedragen hoor oke was luidruchtig maar bleef altijd netjes op mijn beurt wachten!

Inderdaad, mama van 3 jongens…

Liefs, Melanie

Ik heb me ook gewoon gedragen hoor als scholier. Dus ik voel me ook aangesproken dan. Enne hier gaat het nog brutaler hier zou die man zelf beslissen dat ie wel even voor zou mogen omdat ie weinig heeft. Alleen mijn mannetje zegt dan altijd dat ie dat eerst aan de rest van de rij moet vragen

Groetjes,

Michèle

hahaha, dat is ook wel een goeie ja… ik moet morgen nog ff boodschapjes doen, ben benieuwd wie er deze week zo brutaal is…
Ik vertelde het vanavond aan mn moeder en aan Chris en beiden zeiden ze, dat hun diegene van de fiets zouden hebben afgetrokken en een klap hadden verkocht… Tjaaaa zo was ik vroeger ook, maar moet het goede voorbeeld geven hè…:smiley:

Liefs, Melanie

@ Melanie dat niet alleen maar vergeet niet dat als jij uithaald jij de schuld krijgt en problemen hebt en dat rotkind niet.

Groetjes,

Michèle

Neeee idd Michèle, Wij mogen het alleen maar doen met woorden… Maar dat lukt ook wel… hihihi

Vandaag geen brutaal iemand tegen gekomen gelukkig…

Liefs, Melanie

groot gelijk! stelletje aso’s. daar kan ik ook niet tegen!
zeker niet als ze ook nog es tegen een kind opbotsen.
en die opmerking: wat zegt ze?!
hoeft niet eens te betekenen dat ze je niet verstonden maar puur: hoorde ik nou een lama schijten?!
wat een stelletje *** kinderen! mijn broertje zei dat toen hij 11 was altijd als we ruzie hadden tegen mij: wat zegt ze?! wat zegt ze?!
zwaaaaar irritant!
maar ik snap je meteen hoor ik zou er 1 van zn fiets gegooit hebben!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Jaaaaa dat is ook puur omdat ze je willen trijteren… heeeeeeeel irritant…

Mijn broertje zei dat ook altijd… Wat zegt ze!!! OEFFFF!!

Liefs, Melanie