op die scholieren die weer met school zijn begonnen, en persè in hun pauze/tussenuur een broodje bij de winkel willen halen.
Ik was even snel bij de winkel met Noah, loop richting auto, komt er een groep scholieren op de fiets OVER DE STOEP gefietst.
Noah botst er tegen aan (had gelukkig niets hoor). maar mama had het hart in de schoenen zitten… Na een flink potje schelden dat ze niet op de stoep mogen fietsen, kreeg ik als antwoord " Wat zegt ze???"
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ga terug naar de basischool, of zeg tegen je moeder dat ze jullie opnieuw moeten opvoeden, want fietsen mag niet op de stoep!!! Naja hoort niet op de stoep!
Ik kan er zo kwaad over worden!!
Ik heb net Noah geleerd, dat ie eerst links en rechts moet kijken als we oversteken voor de auto`s… nu ook nog voor fietsers!
Pubers van tegenwoordig… de jongesten lopen tot 11uur op straat, hebben een grote bek van hier tot ginder…Er word geen respect meer getoont voor de ouderen, en er word NIET eens SORRY/PARDON gezegt!
Wordt ik direct weer aan herrinerd hoe ik mn kinderen moet opvoeden… NIET ZOALS HUN DUS!
Liefs, Melanie