wanneer Noah snachts de hele boel bij elkaar krijst…(?)(!!)
ik word er gek van… Vanacht weer…half 2 op de klok… meneer word wakker… begint te huilen… mama loopt er naar toe, en krijgt hem niet stil…
Dus ik denk ook een beetje aan mn eigen nachtrust en neem hem mee bij ons in bed…
half 4 op de klok en meneertje slaapt nog niet… Papa begint zich dood te ergeren, en stopt hem terug in zn eigen bed.
En nog wil hij niet slapen… Nee lampje moest aan, lampje moest uit, Autootjes moesten in bed, speentjes moesten allemaal in bed… deken moest af…
Dus ik ben er weer naar toe gelopen en heb hem flink de wacht toe gezegt.
Nou hij sliep eindelijk!!
Half 6 op de klok… begint ie weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrr… ik ben er inmiddels helemaal klaar mee, en sleur hem mee naar ons bed om vervolgens in diepe slaap te belanden en te slapen tot 9uur… pffffffff wat een nacht!
Dit is van t weekend al een keer eerder gebeurt…en toen sliep hij pas om half 5… het werd verdorie al licht…
Hoe pak ik dit het beste aan als ie weer wakker word?
Word er zooo chagerijnig van!
Boven hebben we enkel glas, en de buren klagen nooit hoor, maar ze horen hem wel… Zo af en toe reageren we niet op zn gehuil… dan is het meer gejammer en ge-mamaaaaaaa…of papaaaaaaa… en toen zeiden de buren al, Jaa als we hem langer hadden gehoort waren we aan de deur gegaan… dus om ook de nachtrust van mn buren niet te verstoren neem ik hem maar mee… maar goed is het absoluut niet…
En nu kan het me op dit moment totaal niks schelen wat de buren van ons denken… aangezien ze boos op ons zijn… omdat wij 2 sloten hebben gemaakt op de poort…
(even om t verhaal kort te maken) --> Wij hebben best leuke buren, maar vorig jaar zomer, heeft de buurman een poortje gemaakt in de schutting zodat we makkelijker naar elkaar toe konden komen… aangezien ik ze er dus elke dag heb zitten en hier nu geen zin meer in heb… hebben wij wanneer hun vorige week op vakantie waren 2 sloten op gezet… Hun waren hier boos over want zo ga je volgens hun niet met je buren om… Nou sorry, maar ik wil dat geloop en geklepper niet elke dag… ik wil ook samen met mn man ALLEEN dingen doen, zonder gecontroleerd te worden… Nu heb ik ze vanaf zondag al niet meer gezien, maar via de andere buurvrouw gehoort dat hun boos waren… naja lekker boeiend… doet me ook niets hoor… als ze echt boos waren moeten ze maar naar me toe komen…
Naja goed… zolang hopen we hier ook niet meer te wonen… dan zijn we van al t gezeik af… ook daar is de buurman t niet mee eens… zegt ie “Jaa en jullie gaan hier niet weg, daar zorg ik wel voor… en allerlei scheldwoorden krijgen we over ons heen”… Naja laat lekker… we gaan wanneer we willen gaan of het je aanstaat of niet… Ook hier word ik weer chagerijnig van!!
Maar goed ons verhaal over de buren… maar om ze niet verder tot last ze zijn… Hoe kan ik het `t beste aanpakken met Noah??
Heeeeeeeeeeeel graag tips!
Liefs, Melanie, (mama van Noah)