Ik ontzettend chagerijnig word

wanneer Noah snachts de hele boel bij elkaar krijst…(?)(!!)
ik word er gek van… Vanacht weer…half 2 op de klok… meneer word wakker… begint te huilen… mama loopt er naar toe, en krijgt hem niet stil…
Dus ik denk ook een beetje aan mn eigen nachtrust en neem hem mee bij ons in bed…
half 4 op de klok en meneertje slaapt nog niet… Papa begint zich dood te ergeren, en stopt hem terug in zn eigen bed.
En nog wil hij niet slapen… Nee lampje moest aan, lampje moest uit, Autootjes moesten in bed, speentjes moesten allemaal in bed… deken moest af…
Dus ik ben er weer naar toe gelopen en heb hem flink de wacht toe gezegt.
Nou hij sliep eindelijk!!
Half 6 op de klok… begint ie weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrr… ik ben er inmiddels helemaal klaar mee, en sleur hem mee naar ons bed om vervolgens in diepe slaap te belanden en te slapen tot 9uur… pffffffff wat een nacht!

Dit is van t weekend al een keer eerder gebeurt…en toen sliep hij pas om half 5… het werd verdorie al licht…
Hoe pak ik dit het beste aan als ie weer wakker word?

Word er zooo chagerijnig van!

Boven hebben we enkel glas, en de buren klagen nooit hoor, maar ze horen hem wel… Zo af en toe reageren we niet op zn gehuil… dan is het meer gejammer en ge-mamaaaaaaa…of papaaaaaaa… en toen zeiden de buren al, Jaa als we hem langer hadden gehoort waren we aan de deur gegaan… dus om ook de nachtrust van mn buren niet te verstoren neem ik hem maar mee… maar goed is het absoluut niet…
En nu kan het me op dit moment totaal niks schelen wat de buren van ons denken… aangezien ze boos op ons zijn… omdat wij 2 sloten hebben gemaakt op de poort…

(even om t verhaal kort te maken) --> Wij hebben best leuke buren, maar vorig jaar zomer, heeft de buurman een poortje gemaakt in de schutting zodat we makkelijker naar elkaar toe konden komen… aangezien ik ze er dus elke dag heb zitten en hier nu geen zin meer in heb… hebben wij wanneer hun vorige week op vakantie waren 2 sloten op gezet… Hun waren hier boos over want zo ga je volgens hun niet met je buren om… Nou sorry, maar ik wil dat geloop en geklepper niet elke dag… ik wil ook samen met mn man ALLEEN dingen doen, zonder gecontroleerd te worden… Nu heb ik ze vanaf zondag al niet meer gezien, maar via de andere buurvrouw gehoort dat hun boos waren… naja lekker boeiend… doet me ook niets hoor… als ze echt boos waren moeten ze maar naar me toe komen…
Naja goed… zolang hopen we hier ook niet meer te wonen… dan zijn we van al t gezeik af… ook daar is de buurman t niet mee eens… zegt ie “Jaa en jullie gaan hier niet weg, daar zorg ik wel voor… en allerlei scheldwoorden krijgen we over ons heen”… Naja laat lekker… we gaan wanneer we willen gaan of het je aanstaat of niet… Ook hier word ik weer chagerijnig van!!

Maar goed ons verhaal over de buren… maar om ze niet verder tot last ze zijn… Hoe kan ik het `t beste aanpakken met Noah??
Heeeeeeeeeeeel graag tips!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Naar mijn idee is hij zwaar aan het uitproberen. Ik zou hem ten eerste niet meer bij jullie in bed nemen. Het werkt toch niet en leer het straks maar weer eens af. Geen aandacht aan hem schenken, behalve naar hem toe gaan, troosten en zeggen dat hij weer lekker moet gaan slapen. En dan volhouden. Ik denk echt dat dat zal werken, hoe moeilijk ook.

En dat over je buren: boeiend inderdaad! Niet chagrijnig door worden, het is hún probleem.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ik zou hem ten eerste niet bij jullie in bed nemen. Jammer dan wat de buren van zijn gehuil denken. Jullie kunnen er ook niks aan doen, daar zijn het nog kinderen voor. Wanneer hij gaat huilen zou ik naar hem toe gaan om te kijken of er niks aan de hand is. Als er niks aan de hand is zou ik er geen aandacht aan schenken en hem gewoon in zijn bed laten liggen. Niks lamp aan, lamp uit en auto’s in bed. Hij moet gewoon gaan slapen. Hij is jullie aan het uitproberen hoe ver jullie hier in gaan. Niet meer in mee gaan dus. Kan een paar nachten kosten, maar hij krijgt vanzelf wel door dat er niet met jullie te sollen valt en hij niet meer de aandacht krijgt die hij graag zou willen.

Succes ermee!

Groetjes,
Sandra

Dat hij ons aan t uit testen is dat is 1 ding wat zeker is…
Hij is zoooo vervelend de laatste tijd… en niet alleen snachts…
Hij heeft ook zeker wel momenten dat ie onzettend lief is hoor… Maar met naar bed gaan… pffff ook smiddags… dan wil ie geen brood eten, dus moet ie zonder brood naar bed… Nee Noah broodje eten zegt ie dan… nou dan maak ik hem zn brood, maar weet dat ie tijd aan t rekken is… zodra zn brood op is, gaat ie gewoon naar bed… en een getrap en gezeur… uiteindelijk valt ie wel in slaap hoor… maar t is wel erg vervelend… word wat als de 2e straks geboren word… wat zal hij zn aandacht moeten verdelen…

haha ik moest wel even lachen om die buurman die even een deurtje in de schutting zette, suppergezellig natuurlijk! Waarom staat die schutting er eigenlijk nog?

Maar ik snap je probleem, eigenlijk weet je dat het geen kwaad kan om hem afentoe flink uit te laten huilen aan de andere kant wil je hem zo snel mogelijk stil hebben, ivm je eigen nachtrust (je hebt de volgende dag ook een drukke dag) en om ruzie te voorkomen met je buren. Ik denk dat dat bij iedereen wel opgaat hier^^ Tenzij je buren een paar 100 mtr verderop wonen.

Mijn buren zeggen ook weleens van afentoe kn je hem wel goed horen jah, gelukkig snappen ze dat het erbij hoort en als ze echt zouden klagen kan ik het er altijd nog opgooien dat ik hun afentoe ook wel god kan horen haha, staan ze met elkaar buiten te praten een voor en de ander achterthuis

Wat ik wou zeggen: Je buren zijn toch al boos op je, geniet ervan meid, laat hem lekker een nachtje uithuilen of die paar nachten tot hij door heeft dat het toch niet helpt, tenzij hij echt wat heeft, maar dat heb je met 1 keer checken ookal wel weer gezien. Jij een slapeloze nacht de buren als het goed is ook haha, sorry, en dan komt het weer helemaal goed hoop ik.

Dat waarom je niet mag verhuizen snap ik eigenlijk niet? Zet je zulke lekkere koffie als ze bij je in de achtertuin komen zitten? Dan kan ik dat deurtje ook beter plaatsen…

We zijn gewoon super gezellig hahaha!!
Ik snap het ook niet dat we niet mogen verhuizen… Hun denken zo “Op het moment dat ik alleen zit thuis, en hun ook… kunnen we beter bij elkaar zitten dan alleen”.

Nou dat gaat bij mij niet op, want ik heb wel werk wat hier af moet… en ik wil wel mn huis schoon hebben… ect ect… dat geldt voor hun volgens mij niet… maargoed…

Ik zal Noah de volgende keer maar eens laten huilen…kijken wat het brengt…

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 04 Aug 2010 13:04:34

Sluit me an bij de rest

Enne geen brood eten dan indd zonder brood naar bed. Zegt hij dan Noah broodje eten, zeg jij nee je hebt je kans gehad morgen nieuwe poging. Dat doet hij geen 3 dagen hoor. Is moelijk dat weet ik maar wel de manier.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers