Ik 'onbedoelde' sjans had?

Vanmiddag liep ik van de AH naar huis. Ik had boodschappen gedaan. Ik hoorde allemaal getoeter en geloei achter me en keek om. Zat er een jongen in een bestelbus naar me te loeren. Ik had een strakke zwarte broek aan en blijkbaar vond hij mijn bilpartij wel smakelijk? Toen draaide ik me naar hem om en stond hij oog in oog (in zijn busje) met mijn enorme toeter! Dat had hij niet verwacht! Hij maakte zo’n gebaar van: ‘Oh sorry, je hebt al een man en zo te zien zit dat wel goed!’ en lachte een beetje als een boer met kiespijn. Hij voelde zich volgens mij lullig en zal wel blij zijn geweest dat er geen ‘maat’ naast 'm zat! Als ik nou een ‘jonge chick’ was geweest, maar nee hoor, hij aasde op een ZWANGERE! Ik moest er erg om lachen! Is toch leuk dat mijn buik hem zo verraste! Hij reed maar gauw door (met piepende banden). Misschien vind hij nog een ander ‘vrouwtje’ in de wijk?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Third Birthday tickers

You go girl!!

Goed teken dat je van achter niet ziet dat je zwanger bent! Steek maar weer lekker in je zak, je hebt het nog steeds!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

JOEHOE!!!

En dat mét zwangere buik. Hot mama!

Groetjes,
M

Zie het helemaal voor me haha.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hahahaha, wat gááf!!!
Ook super stoer dat je je hebt omgedraaid.

Lilypie First Birthday tickers

hahahahhahahah leuk om zo toch nog sjans te hebben hahaha…

Bij mij zien ze ook niets van achter… tot ik me ook omdraai…
Leuk leuk leuk! Wat zal ik in een deuk hebben gelegen als ik het had gezien of mee had gemaakt…

Liefs, Melanie

hahaahahahaha, nou leuk toch! hihihihih zou er iig van genieten!

Hahahahah superrrrrrrrrrr

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

het schijnt toch dat mannen (ook al ontkennen ze het) zwangere vrouwen erg aantrekkelijk vinden hahaha

before you judge me, try hard to love me

dat zou wel kunnen kloppen mama van 3 jongens : Want zwanger vrouwen schijnen meer te stralen… hahahahha

Liefs, Melanie

Ik vond het ook wel lachen. Ik vertelde het thuis aan mijn vriend en die zei: ‘Oh? Oh? Zitten er vreemde kerels naar je te lonken?’ Hij vond het ook wel grappig. Wat er aantrekkelijk is aan een zwangere vrouw zou ik zelf niet zo goed weten eigenlijk…Ik bedoel, die enorme buik en borsten die daar half op leunen…Hmmm…Maar ik geloof wel dat we een mooie uitstraling (dromerig?) hebben!

Ha ha ha leuk he… Ik heb het toen ook gehad en inderdaad die blik als ze die buik zien. Wij kregen toen een nieuwe vertegenwoordiger, echt zo’n gods gift to woman type, althans dat vond hij zelf. Dus hij komt aan glibberen, ik draai me om, hij roept verschrikt je bent zwanger. Dus ik heel droog, ja maar maak je geen zorgen het is niet van jou en toen draaide ik maar weer terug. Maar de kop van die gast, echt GEWELDIG

Groetjes,

Michèle

hahahahhaa ik zie het helemaal voor me,
hahaha! en wat je dan zegt: mijn BILPARTIJ ik gier het hier uit van het lachen haha rijco kijkt me aan of ik nog wel normaal ben hihi! hee maarre you go girl! hoogzwanger en nog even aantrekkelijk

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

quote:
je bent zwanger. Dus ik heel droog, ja maar maak je geen zorgen het is niet van jou en toen draaide ik maar weer terug. Maar de kop van die gast, echt GEWELDIG

Groetjes,

Michèle

hahahaha jij komt ook altijd briljant uit de hoek michele

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Vooral dat die vent kwam AANGLIBBEREN! Dat doet het 'm wel! Gladde aal!

hoe krijg jij het altijd voor elkaar michele om zo snel zulke reacties te bedenken hahahaha

Ja sorry kan ik ook niks aan doen dat heb ik echt van mijn vader. Soms moet ik er ook wel mee oppassen hoor want het kan me ook goed in de problemen brengen, heb ooit een pistool op mijn voorhoofd gezet gekregen om een opmerking. Die gast stond stijf van de coke, maar ben wel voorzichter sinds dien.

Groetjes,

Michèle

sorry ?? ik vind het onwijs komisch ik wou dat ik mijn woordje zo klaar zou hebben maar nee ik bedenk altijd achteraf wat ik had kunnen zeggen

dat meen je niet!!! wat een idioot zeg kan me voorstellen dat je daarna wel eerst even kijkt naar wie je wat zegt ,verschrikkelijk om zoiets te moeten meemaken

Gek genoeg heeft ook mijn grote mond toen redding gebracht. Ik was erg depressief in die tijd en meestal meer dronken dan nuchter dus ik zei alleen maar joh doe ons beide een lol en haal die trekker over. Daar schrok hij van mede ook omdat ik niet bang was. Dat kwam achteraf pas. Ik ben door deze en andere dingen wel gestopt met drinken, maar het heeft megered. Maar nu denk ik inderdaad wel twee keer na.

Groetjes,

Michèle

Haha dat was toch weer even goed voor je zelfvertrouwen

Ik had zijn gezicht wel eens willen zien toen hij ineens je zwangere buik zag.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker