@melanie en christiaan, ik werk 7 nachten achter elkaar, van 22:30 tot 7:30. Ik rij dan naar huis en lig er rond 9:00 in, en slaap door de weeks tot 17:15 ongevee, in het weekend wat langer.
Je gooit je ritme idd helemaal om, maar dat kan ook niet anders, want je bent aan het werk in de nacht, en met minder slaap, trek ik het echt nietIn principe slaap ik nu dus 8 uur overdag en thuis in de nacht normaal onegever 10 uur per nacht… Voordeel is dat ik na die 7 nachten, 14 nachten vrij ben, en dus lekker 2 weken thuis ben. Ik hoef dan in die twee weken niet te werken. en ik kan vrij makkelijk mijn ritme om gooien. scheelt ook. Donderdag ochtend kom ik er uit, ik slaap dan tot 14:30 ongeveer, en lig er in de avond rond 22:30 er weer in, tot de volgende ochtend, en bam, ik zit weer in het juiste ritme!!
Als ik elke keer maar 3 of 4 nachten had, en dan maar 4 of 5 dagen vrij en ik moest weer 3 nachten bv, dat zou ik dan weer niet trekken, dan heb je bijna geen kans meer om te a climatiseren. Nu gooi ik gewoon in 1 keer het ritme om voor 7 dagen (nachten) achter elkaar, en dan is het twee weken lekker thuis bij Bo.
liefs woezel