Ik nu

chilli con carne aan het maken ben, zodat ik een lekkere warem maaltijd zo heb? en alex en bo natuurlijk vanavond dat eten? Ja echt waar , om 8:40!!! hahahahahahahaha, ik kom namelijk nu uit de nachtdienst, en ik heb honger, voor mij is het avond eten, maar ik realiseer mij dat dit voor jullie een zeer walgelijk iets is zo vroeg!! Toch wilde ik het met jullie delen

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Haha, inderdaad een smerig idee Eet smakelijk!

Groetjes,
M

dank je

liefs woezel

Straks lekker slapen? Hopelijk kan je lekker slapen en krijg je geen krampjes

Groetjes,
M

straks idd lekker slapen, bo is op het kdv , dus kan tot 1730 mijn oogjes dichtdoen, ennuh, idd hopen dat ik idd niet plots naar de wc moet

liefs woezel

Ik dacht al… wat ruik ik toch?! Nog bij Lisa aan haar luier geroken… )

hmm ontbijten met koude pizza heb ik regelmatig gedaan maar chili voor het ontbijt??? Slaap lekker

Groetjes,

Michèle

geef mij maar een koude big mac hahaha das mijn favi ontbijt.

before you judge me, try hard to love me

Hopelijk slaapt Woezel als een roosje!

Groetjes,
M

Hihi ik moet er ook niet aan denken als ontbijt. Maar kan het me in jouw geval wel voorstellen.

Groetjes,
Sandra

nou, het heeft heerlijk gesmaakt, en heb idd geslapen als een roos Ben net een half uur wakker, mijn schoonmoeder had bedacht erwtensoep te maken, dus heb drie bakken vol met erwten soep voor de deur gevonden (heel lief) dus de chilli wordt verder tot morgen bewaart!!!

Ennuh…als het ijn ontbijt was geweest, dan had ik het ook niet lekker gevonden, maar ja, het was mijn avond eten he!! hahahahahaha

liefs woezel

Ik ken het woezel mijn ex draaide ook nachtdiensten dus ik rook nog wel eens gebakken aardappels en zo als ontbijd, was blij dat ik dat niet hoefde te eten. Enne je had mijn gezicht moeten zien de eerste keer dat ik hem 's morgens om zeven uur een blikje bier open zag trekken. Ja wat zegt ie ben net thuis uit me werk. Oh ja even vergeten

Groetjes,

Michèle

Chili con carne als ontbijt? Da’s nog niks!
Ik kwam eens op een zaterdag thuis uit een nachtdienst, had mijn man een calzone voor me besteld! Zo eentje helemaal gevuld met shoarma, kaas en knoflooksaus, heerlijk!
En ja, ik nam ook om 8.00 uur een wijntje om te slapen. Vond ik beter dan slaappillen te gebruiken…

tot hoelaat moet je werken dan Woezel? Mijn vader draait ook nachtdiensten…door de weeks is hij vaak om 7uur thuis duikt in bed en komt er om half 1/1uur weer uit…
In het weekend heeft ie 12uursdienst ook tot 7uur, en is ook dan al om 1uur uit bed…

Ben je dan niet helemaal je ritme kwijt als je tot 18uur slaapt??

Liefs, Melanie

@ Melanie mijn ex deed dat ook zo hoor, die sliep de hele dag en 's avonds begon zijn dag zeg maar. Hij werkte van 22.00 tot 6.00. Toen ik heb leerde kennen was het 1 week dag, een week avond, 1 week nacht en 1 weer dag, maar op het laatst was het alleen maar nacht en was hij echt zijn hele bio ritme en alles kwijt en leed zijn gezondheid er onder. Maar hij werkte 6 nachten en dan 1 nacht niet en dan weer 6 nachten. Ja ik weet het dat mag niet, maar verteld dat zijn ex werkgever maar.

Groetjes,

Michèle

Zoo 6nachten werken… dat wil je bioritme wel verstoren inderdaad.
Mijn vader werk de ene week een paar nachtdiensten, en dagdiensten, de andere week vroegerdiensten, maar daarin tegen is hij wel om de 2weekenden, ook 2weekenden vrij.

En vaak ook wel de woensdagen.

Lijkt me best wel zwaar om in ploegen te werken moet ik eerlijk zeggen.
Maar uiteraard ook wel lekker dat je overdag vrij bent en savonds werkt… of sochtends vroeg begint en smiddags vrij:D

Liefs, Melanie

Mervin begint om 6.30 en is om 14.00 thuis en dat vind ie wel lekker zo.

Groetjes,

Michèle

@melanie en christiaan, ik werk 7 nachten achter elkaar, van 22:30 tot 7:30. Ik rij dan naar huis en lig er rond 9:00 in, en slaap door de weeks tot 17:15 ongevee, in het weekend wat langer.
Je gooit je ritme idd helemaal om, maar dat kan ook niet anders, want je bent aan het werk in de nacht, en met minder slaap, trek ik het echt nietIn principe slaap ik nu dus 8 uur overdag en thuis in de nacht normaal onegever 10 uur per nacht… Voordeel is dat ik na die 7 nachten, 14 nachten vrij ben, en dus lekker 2 weken thuis ben. Ik hoef dan in die twee weken niet te werken. en ik kan vrij makkelijk mijn ritme om gooien. scheelt ook. Donderdag ochtend kom ik er uit, ik slaap dan tot 14:30 ongeveer, en lig er in de avond rond 22:30 er weer in, tot de volgende ochtend, en bam, ik zit weer in het juiste ritme!!
Als ik elke keer maar 3 of 4 nachten had, en dan maar 4 of 5 dagen vrij en ik moest weer 3 nachten bv, dat zou ik dan weer niet trekken, dan heb je bijna geen kans meer om te a climatiseren. Nu gooi ik gewoon in 1 keer het ritme om voor 7 dagen (nachten) achter elkaar, en dan is het twee weken lekker thuis bij Bo.

liefs woezel

Oeh das wel lekker woezel, zo wil ik ze ook wel.

Groetjes,

Michèle

ja is echt lekker hoor die 2 weken thuis!! Ik do dit nu sinds eind september, en het bevalt prima, en ik verdien nog meer dan er voor , dus meer vrij en meer geld, terwijl ik in principe nu 8% meer werk dan eerder. Dus das dan helemaal mooi!! En aankomend zomer heb ik dus 5 weken vrij, omdat ik maar 1 week vrij hoef te nemen. Het is dan wel gelijk 63 uur wat je inlevert , maar goed, staat dan wel weer 5 weken vrij voor!

liefs woezel