Ik nu toch wel

De kriebels krijg u we morgenochtend vertrekken
Maar goed het zal wel goed gaan. Madelon heeft de kriebels ook al hahaha. Hele weken al is Dylano heel lief, pfff en vandaag menn niet te genieten, niet slapen vanmiddag, alles was nee. Avondeten gaat al 3 weken als een tierelier vanavond 2 happen. Of hij voelt mijn spanning of er begint weer zo’n onzalige periode

Bij alles wat Madelon zei vandaag was het helemaal nee hahaha, arm kind.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ik denk dat hij jou spanning voelde en dat als ie straks alleen met madelon is het hartstikke goed gaat. Vreemde ogen dwingen en als jij en Rene weg zijn dan heeft madelon toch ineens even vreemde ogen. Jullie moeten gewoon lekker genieten en Madelon en Dylano vermaken zich prima met zijn tweetjes.

Groetjes,

Michèle

ik weet het michèle

Liefs Michelle

Komt goed, hartstikke leuk voor jullie! Geniet van het uurtje langer slapen En top dat Madelon in haar eentje de wintertijd met Dylano aandurft

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ga er lekker van genieten. Gaat vast helemaal goedkomen.

Heel veel plezier!

Groetjes,
Sandra

Het komt heus wel goed!!
Lekker van gaan genieten samen
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

geniet er van !!!

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

oehhh spannend michelle! ik voel helemaal met je mee.
jullie kwamen zondag weer terug toch? s’avonds of overdag?
succes! enne je mag best een paar keer bellen hoe het gaat hoor, vind madelon vast niet erg

Kan me voorstellen dat je kriebels hebt… maar het komt vast helemaal goed…

Lekker van genieten Michelle…:smiley:
Veel plezier!!!

Liefs, Melanie

Het gaat helemaal goedkomen met Dylano en zn grote zus!

En jullie lekker samen genieten en je laten verwennen!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Ik ben benieuwd hoe het gaat michelle! maargoed dat horen we morgen wel
je leest dit nu toch niet meer dus zeggen dat jullie er nog een fijne laatste dag van moeten maken heeft weinig nut meer
ik kijk morgen of maandag hoe het geweest is want morgen is het behoorlijk druk hiero.

Ik ben benieuwd hoe het gaat michelle! maargoed dat horen we morgen wel
je leest dit nu toch niet meer dus zeggen dat jullie er nog een fijne laatste dag van moeten maken heeft weinig nut meer
ik kijk morgen of maandag hoe het geweest is want morgen is het behoorlijk druk hiero.

Zo we zijn weer terug Vanmiddag om half 2 want het was echt rotweer vonochtend om nog wat te gaan doen.

We hebben het heerlijk gehad, en die andere 2 thuis ook

Liefs Michelle

Welkom thuis! Fijn dat het leuk was. Details graag, wat hebben jullie allemaal gedaan? Lekker uitgerust?

Groetjes,
M

Tja wat hebben we gedaan, niet veel eigenlijk hahahaha. Gezwommen, geshopt, heel veel gegeten Heerlijk gebaddert (weet nu weer wat ik al 9 jaar mis ) Gewandeld en gewoon geluierd. Enne ben ik uitgerust, nee totaal niet Was ivm de klok terugzetten vanochtend al om 5.45 wakker en bed was nie je van het voor me rug. Maar goed dat mag de pret niet drukken

Liefs Michelle

heh poehh kwart voor 6! hee maarre je hebt hebt het dus erg leuk gehad! top! hoe was het om Dylano zo te missen? hoe ging je ermee om?
ben trots op jou!
Hoe vond je Mierlo?het zuidoosten van neeederland jammer dat ik je niet gezien heb haha!

Klinkt als een heerlijk relaxweekend voor 2, Michelle. Jammer dat het bed niet fijn lag en je vroeg wakker was (ik was dankzij Erik toevallig ook om 5.45 uur wakker). Madelon heeft zich goed kunnen redden met Dylano? Is het voor herhaling vatbaar?

Groetjes,
M

@Mriek

Het is zeker voor herhaling vatbaar
Met Madelon en Dylano samen was heel goed gegaan, zaterdag had hij tot half 9 geslapen is bij mij ooit een keer voorgekomen zucht zondag 7 uur nieuwe tijd dus ook niet slecht.
Zowel vrijdagmiddag en zaterdagmiddag heeft hij goed geslapen, terwijl hij bij mij vaak wakker blijft. Geloof dat ik iets niet goed doe Of Madelon is doof

Ze was regelmatig met hem weg geweest, maar de volgende keer krijgen wij de auto niet meer mee hahahaha. Zij moest nu alles met ov, fiets en te voet doen en dat is madame niet meer gewend hahaha. Dus was klagen over de benen en kont Zijn ze ook net 20

@Inge
He gemis viel mee al moet ik er wel bij zeggen dat Dylano natuurlijk nr 2 is en ik die fase al eens gehad heb. Alleen liet Madelon hem zaterdag aan de telefoon en dat vond ik wat minder. Hij zei heel zielig mama. Althans zo klonk het maar Madelon zei dat hij stond te lachen.

Liefs Michelle

Madelon wil jullie gewoon graag vaker een weekend weg hebben en heeft er daarom zo’n rooskleurig verhaal van gemaakt

Maar fijn dat het zo goed ging. Op naar het volgende weekend zonder kinderen!

Groetjes,
M