zat gisteren ‘so you think u can dance’ te kijken, en al vanaf de eerste keer dat dat uitgezonden werd…kriebelt het ergens…
zit altijd uitgebreid commentaar te geven of met stomme verbazing te kijken…
dus vandaag dacht ik : ik doe het gewoon en heb mezelf weer ingeschreven op de balletschool… (heb dikke 10 jaar klassiek ballet gedaan, en wilde toen ik 12 was naar de balletacedemie, maar ja dan moest ik of met de trein elke dag naar amsterdam, maar dat mocht ik nog niet van me ouders, of ik moest door de week in een soort opvanggezin, nou als ik ergens een hekel aan had en nog steeds heb dan ist logeren, dus da was snel over…) maar toen ik gisteren weer zat te kijken, dacht ik , zo jammer dat ik daar mee gestopt ben, want ik kon het wel goed, en ik vond het heerlijk om te doen…
nu ga ik woensdag balletten hahaha, (meteen gevorderde cursus… de basis moet ik toch nog wel een beetje beheersen … de therorie, techniek zal ff wa minder zijn vrees ik , en de basiscursus was van 21.30 uur tot 22.30 da vond ik niks… bah bah ) deze cursus was van 19.30 tot 20.30 da’s meer in mijn straatje! en ik heb ook nog dezelfde lerares !!! (shake nu al in me ; nog niet gekochte balletschoentjes want zij was best streng hahaha)
maar het grote voordeel is, dat ik nu mag balletten in de kleding die ik wil, en nie meer perse in een blauwpakkie hoef …
de kleding wacht ik nog ff mee maar ga woensdagmorgen wel ff een paar balletschoentjes kopen, want ik ga echt nie op me blote voeten…
Pippy is geboren 17.07.2009