Ik nu heerlijk aan

een bak hagen dash zit whaaaaaaaaaaa…zo snel de bak verstoppen in de container als hj leeg is

ben helemaal verslaafd aan die strewbarry hmmmmmmmmmm bakjes zijn wel erg klein vind ik

was nog niet klaar hihiih werd gebeld
maar wat voor ijs vinden jullie eigenlijk lekker

Gewijzigd door - bianca4 op 14 Jul 2005 15:50:16

Mmmmmmmmm…klinkt lekker joh!
Zelf ben ik dus ook gek op Hagen Daz (of hoe je het schrijft. Let ik eigenlijk nooit op, meer hoe het smaakt, haha )
In amerika verkopen ze waanzinnig veel soorten van dat merk ijs…oef…is altijd erg moeilijk om je in te houden dan hoor!
Cookies & cream is lekker maar ook bijv. die mint met chocolade…
Pfff…en nu ga ik aan wat anders denken, hahaha!!! (heb namelijk dat ijs niet in huis, alleen waterijs )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Ja Hagen Dasz, mmmm.
Maar ook Ben & Jerry vind ik lekker.

(Maar nu even niet eerst moeten er een hoop kilo’s af bij Jolanda).

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ikke ook nog kilo’s kwijt maar had er nog 4 staan

heb die ook met framboos die is ook zo heerlijkkkkkkkkkkk

Ik zit eigenlijk nooit met een lepel en een bak ijs op schoot, maar ben wel een erge ijsfan. Softijs met een goede melkachtige smaak vind ik erg lekker (alleen nu natuurlijk taboe) dus op dit moment richt ik me met mijn verslaving op Split-ijsjes.

hmmm die zijn ook zo lekker die split ijsjes

en ja idd goeie softijs is ook lekker,alleen met dit weer doe ik dat mooit

wel als het minder warm is heerlijk hoor

hmmm, heerlijk, Hagendaz, mijn favoriet is chocolate chip (ofzoiets) en praline is ook erg lekker!

Heb net zo’n grote Kitkat chunky op, lekker alleen de pondjes vliegen er weer aan!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

o heerlijk maak me niet uit wat vind alle ijs lekker, alleen van soft ijs krijg je zo dorst van

groetjes marielle mama van tanja