Ik nu alvast begin met in de koffer gooien

nou we hebben toch maar iets geboekt, dichterbij huis dan verwacht maar ja zijn we dr toch ff uit ! we gaan ff 5 dagen naar het Vennebos…

nu ging ik vanmorgen boodschappen doen,en omdat we vorige keer al een keer in landal zijn geweest, weet ik nu wel ongeveer wat ik mee moet nemen, dus ik heb me trollie alvast opengegooid, en ben nu alvast dingen erin aan het gooien, duurt nog ff hoor want we vertrekken pas over een aantal weken, maar manlief gaat daarvoor nog een week zeilen, dus die is weg, en dan moet weer allus binnen een paar dagen uitgepakt en ingepakt zijn, en ja met die kleine ist toch wel ff nadenken, dus ik loop hier al met me lijstjes en koffers te gooien… dat moet ik echt doen want ik krijg altijd mega stress 'heb ik dit ? heb ik dat? dus om deze keer alles in rustige banen te leiden ben ik maar alvast een beetje begonnen !!

Pippy is geboren 17.07.2009

Gewijzigd door - sugars303 op 08 Aug 2011 21:38:27

Haha ik vind het juist knap dat je het kan, nu al inpakken voor over een paar weken. Dat zou ik echt niet kunnen hoor. Ik zorg dat de dag voor we vertrekken mijn huis schoon is en alle wassen gedraaid zijn. En qua inpakken ben ik echt last minute. Ik heb altijd zoiets van de koffers en dingen die ik mee wil nemen zijn zo ingepakt. Hier dus nooit stres voordat we op vakantie gaan. Natuurlijk schiet het wel eens door mijn hoofd van hebben we dit en hebben we dat. Maar verder ben ik er altijd wel rustig onder.

Heerlijk in ieder geval dat jullie er toch nog even een paar dagen tussenuit gaan. Leuk park het Vennebos, ben er zelf wel eens een weekendje geweest.

Succes ermee in ieder geval!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Ik ben inderdaad ook van het last minute, hoor!

Zo lang van tevoren heb ik alles nog nodig Maar als het jou rust geeft, lekke rinpakken dat ding!

Liefs, Anne

Leuk, toch nog even weg. Succes met inpakken en voor straks alvast veel plezier!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

alvast heel veel plezier, ook al duurt het nog eventjes…
gr. mama van 2 kids

ja als ik het dus lastminut ga doen dan krijg ik net als vorig jaar dat ik op het laatst nog dingen mis, of voor pip haar regenlaarsjes vergeet, en het heel de week vet plenst!
en nog ff dit en dat moet wassen wat vervolgens nie droog is als we weggaan, moet ik een waslijn in de auto spannen hahahhaa

heb nu in iedergeval zout en peper en me cappuchino al in de koffer gegooid, het belangrijkste hahahahaha

yaahh vennebos, haha daar zijn wij ook geweest, kei leuk! wij hadden de kinderbungalow, kei gave slaapkamer voor die kleintjes man! en ben maar blij, er was daar een processierups plaag. bahhh rico had het in zn kleding zitte. maar dat is nu gelukkig weer voorbij. is echt leuk daar! enne 1 tip: het familie diner bufet restaurant is top! boek een tafeltje bij de speelhoek… want als zij klaar is met eten kan ze daar spelen en jullie zitten er nog geen halve meter vanaf en kunnen dus zelf lekker blijven nahangen.
top toch?!
Hapert… ja… daar heb ik als puber veel rondgehangen… kom er uit ede buurt namelijk.

Gewijzigd door - MamavanRico op 08 Aug 2011 15:11:32

quote:

heb nu in iedergeval zout en peper en me cappuchino al in de koffer gegooid, het belangrijkste hahahahaha

ja haha wij hadden koffiepoeder meegenomen…blijken ze daar geen koffiezet apparaat te hebben maar een senseo!!

ow supertip gaan we zeker doen, gisteren ook heerlijk getafeld in de oude speelplaat van onze middelbare school voor het theaterfestival omgetoverd tot pizzatuin met in het midden allemaal speelgoed voor de kinders, een hoop blije papa’s en mama’s hahahaa… dus dat gaan we zeker doen zo’n familiebuffet hahaahhaa

en ja die cappuchino is voor in de senseo want ik had al gevraagd wat voor koffieding ze hadden mama hier die start nie op zonder koffie, want vorige keer dus echt zo’n koffiezetter, en daar kan ik dus bar weinig mee, met me koffiepadjes

Iedereen op het net weet nu precies wanneer je op vakantie bent. Misschien niet zo handig.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

owwie daar had ik nog nie aangedacht, maar heb het al gewijzigd hahaha
thanks