Ik nu al nesteldrang heb

Weken kon ik niks doen, met enorme benen van onrust.
Zo’n pijn dat alleen de gedahte aan stofzuigen me al pijn deed…

De laatste dagen klopt meteen af gaat het best goed.

En vandaag… Al een deel van mijn behofete’s kunnen bevredigen haha.

Om 8u eruit, H. naar het KDV gebracht, toen naar de fysio.
Daarna boodschappen gedaan, toen gegeten en boodschappen opgeruimd, kelder uitgemest, poetsspullen gepakt en H. haar kamer helemaal uitgesopt. Alle lade’s en kasten uitgezocht en uitgesopt, 1 lade gemaakt met nieuwe kelding voor haar -on the way- broertje…

Vanavond gootsteenkastje leeggehaald, schoongemaakt en alle gevaarlijke spullen in de kelder gezet zodat H. er niet bij kan als ze doorheeft dat die kastjes ook open kunnen

Ik zal het wellicht vanavond moeten bezuren, maar oh, wat voel ik me op dit moment een goede huisvrouw! Hahahaha.

Lekker joh!

Ik had het vorige week zelfs op de heupen terwijl ik niet eens zwanger ben! Soms moet er overal een sopje door!!

Manderijn

mama hayley

beetje te vroeg he!!! die nesteldrang… je moet nog minstens 17 weken

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Klinkt goed! Fijn dat je weer even iets hebt kunnen doen (nou ja…iets?). Haha. Het hangt zo te lezen zeker in de lucht, want ik heb hier in het weekend ook aardig wat lades van de kast uitgeruimd en veel dingetjes weggegooid. Heerlijk!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@ bakmama: Hahaha, dat staat hier ook op de planning: Een neiuwe slaapkamer!
Ze komen na de bouwvak de laatste twee kamers stucen en onze bedden zijn echt aan vervanging toe. Dus wilde ik ook een nieuwe kast

Die ga ik op MP kopen en mijn zusje gaat die opknappen.
(Erg handig zusje :smiley: )

Wil eigenlijk ook nog ee nieuw bankstel en een witte buffetkast, maar dat vertel ik mijn man pas als de slaapkamer gedaan is haha.

Iedereen heeft er dus last van
Het was wel even lekker ja! Ben nu een lijstje aan het maken met wa ik echt nog gedaan wil hebben voor onze knul zich aankondigt., maar dat kan ik misschien beter even uitstellen haha.

Wilde ook nog boven alle deuren en deurstijlen verven

Ooh ik heb het de laatste tijd juist totaaaaaal niet! Ik heb de laatste weken zoooooooooooo’n gruwelijke hekel aan het huishouden… Vooral de afwas vind ik echt verschrikkelijk… Ik krijg zo’n vreselijke last van mijn rug en buik…
Binnenkort gaan we een vaatwasser kopen, ik kan niet wachten!!
Gelukkig helpt mn vriend sinds kort me heel goed, want trek het echt niet meer om het allemaal nog alleen te doen, al zou ik zo graag willen
De vermoeidheid speelt hierin ook een hele grote rol, want de laatste weken kan ik de hele dag wel slapen… Als ik lekker op de bank zit en met Sylvie speel kan ik zo in slaap vallen…

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Toen ik 1 week voor de uitgerekende datum was kreeg ik nesteldrang, ik had de bedden verschoon en ik zou en moest heeel veel boodschappen gaan doen want dan kon ik een voorraad gaan aanleggen voor de eerste weken na de bevalling, ik vroeg m’n moeder mee want ik kon slecht tillen/lopen … 2 karren vol.
Toen de was weggewerkt en ons huisje verder aan kant.
Ik ging vroeg naar bed want was kapot en die nacht 3.15 uur braken mijn vliezen … mijn nesteldrang was een voorbode op een komende bevalling leek wel, gelukkig ging ik mijn bed uit omdat ik dacht dat ik moest plassen maar op de w.c braken dus mijn vliezen, ik had natuurlijk net mijn bed verschoond.

Maar wat jij hebt had ik ook wel na de 20e week want dan heb je steeds in je hoofd dat je van alles moet want straks kan het misschien niet meer met een dikke buik.

Op het moment ben ik ook allemaal plannen aan het maken en loopt ik rond met kleurenstaaltjes voor de benedenverdieping.
Ik ben helaas alleen niet zo goed in opruimen of beter gezegt weggooien, de spullen gaan hier van links naar rechts en we doen er niets mee eigenlijk zou ik eerst daar mee aan de slag moeten.
Behhh

Haha, Vlokje! Dat heb je wel perfect getimed dan!

Ik heb van de week al H. haar speelgoed uitgezocht en afgedaan met een doek.
Toen wilde ik op MP gaan kijken voor een leuke speelgoedkist… Tot ik tot de conclusie kwam dat ik die boven nog 1 heb staan hahaha.
Die komt van de weke naar beneden en ga ik `m wit maken.

Ook al H. haar kleertjes uitgezocht en op MP gezet.
Want ja, ze krijgt een broertje dus ik moet alles opnieuw shoppen

Ik heb beide zwangerschappen nooit echt nesteldrang gehad bedenk ik me nu.
Twee weken voor de uitgerekende datum van de jongste was ik op zondag wel ineens heel actief. Ik moest de raarste dingen schoonmaken. Ik heb de “doppen” van de kranen overal afgedraaid en in kokend water met azijn ontkalkt, heb de snoeren van alle spullen afgestoft. Overdag zijn we een flink stuk gaan wandelen en en 's avonds hadden we nog visite die vroeg of er al voortekenen waren. Helemaal geen voortekenen zei ik. Toen we die avond naar bed gingen heb ik allemaal losse spulletjes op hun plek gelegd en de douchekoppen nog in een emmer met water en azijn gezet. 's Nachts werd ik wakker van een soort vlinderkriebel gevoel in mijn buik. En op dat moment breken mijn vliezen…13 uur later was onze mooie man er.