Ik nu al lijp wor van die carnavalsgekte

Pfhhh jahoor de carnaval is weer begonnen, den bosch cité is weer een week oeteldonk, serieus… ik word er nu al moe van ! verschrikkelijk overal hoor ik die hoempapa muziek, ieeeekkkkk… en het hele openbare leven legt weer 5 dagen op zijn reet… als je de stad in komt, stinkt het al naar bier… het cafe op de hoek is alweer dichtgetimmert en omgetoverd tot skihut, en de wegafsluitingen staan al weer klaar voor de optocht, zucht …
heb er zelf barweinig mee… heb 1 keer goed gecarnavalt, maar ja toen kwam ik in de stad om 12.00 uur met 5 tequilla’s in me mik, direct op nivo zeg maar, … maar vorig jaar was echt een drama, na een half uur was ik het al helemaal beu… het jaar daarvoor was ik zwanger, niet het juiste feest voor bezwangerde mensen…

dus dit jaar doe ik gewoon geen poging meer, want na een half uur ben ik weer thuis ! bleeehhh … blijf mooi in me eigen carnavalskot tot dinsdag !

Pippy is geboren 17.07.2009

Ik woon in Drenthe, dus heb geen ervaring met carnaval, maar het lijkt me ook verschrikkelijk. Helemaal niet erg om hier te wonen, dus. Sterkte voor jullie allebei!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

nah ik ga altijd op maandagmorgen boodschappe doen met pipzillert… gelukkig is de winkel gewoon tot 13.00 uur open dus ik kan gewoon me eigen anti-carnavalsritme aanhouden … jieppie !!

Ben zo blij dat ik in Den Haag woon… an mijn lijf geen polenaise.

Groetjes,

Michèle

Ik kan me indenken dat je niet van carnaval houd. Ik wens je de komende dagen in iedergeval veel succes.
Ik ga daar integen dadelijk weer met de praalwagen aan de gang en de komende dagen optocht lopen (zonder Danielle die dan bij opa en ome is) en vooral naar de kindercarnaval en babyballen.

Ik wens iedereen die wel en geen carnaval gaan vieren in iedergeval een heel goed weekeind toe.

Groetjes Corina

Danielle is geboren op 7-1-2010

Gelukkig hebben wij er hier in het dorp geen last van. Vind het echt verschrikkelijk. Maar maandag moet ik werken en dan is er nog wel carnaval in Gorinchem. Lekker al die zatlappen in de winkel. Bah. Kan trouwens geen bierlucht ruiken op het moment. Ga ik echt van kotsen.

groetjes ramona

Ik heb nog nooit carnaval geviert, is hier helemaal niet. En moet zeggen dat ik het ook totaal niet mis

Wat een hel inderdaad, carnaval! Hier in Lampegat (eindhoven de gekste) is het ook vet feest. Gisteren moest ik even op het station zijn en ik kwam van alles tegen: mannen verkleed als beer, cowgirls etc. Wel een knul in een megagaaf pak: hij had een strakke trui aan, die helemaal doorliep over zijn hoofd. Hij zag dus niks, want die trui zat strak om zijn hoofd heen en liep dan door als een gewone trui. Hij had gewoon een spijkerbroek aan verder, maar zag er wel gaaf uit!

Ik ben jaren gaan carnavallen, d.w.z. één avond per jaar en ik vond het afschuwelijk. Ik ging op vrijdagavond en dan moet carnaval officieel nog beginnen. Dan zag je om 22.30 uur al bekkende mensen (bah, met zo’n bieradem brrrr), kotsende lui die werden weggesleept door vrienden en lege frietbakjes. Ik dacht dan: what the hell am I doing here? En sindsdien blijf ik THUIS!

Wij zouden met die weer best even naar een cafeetje willen, maar dat kan niet want alles zit vol met die klote carnaval! Aaaaaaah! En mijn Gelderse familie denkt altijd dat ik, Brabantse, DUS van carnaval houdt. Ech nie!

En Sugar…ik heb zelf een paar in Den Bosch City gewoond en ik haatte die Oetels! En die eeuwige geel-rode-groene (??) gestreepte Oeteldonkse sjaaltjes! Bah, gruwel!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Aaaaah nee he…kijk ik net even uit het raam…komt er een nep-Elvis voorbij!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ Rainbow als het de echte was geweest had ik zelfs kmen kijken

Groetjes,

Michèle

nou wij zijn vanmiddag dan toch maar ff gegaan… zucht maar inde
rdaad 'what the hell am i doin here.??? whhaa bah bah , inderdaad van die gozers die stinken naar de bier en zweet eruit zien als een debiel en dan nog een meisje scoren, ongelofelijk hahahhaa

na 2 uur gaf ik me kind de schuld, ja ze is moe…
hahaha klein voordeel… hoppa naar de kiet, howdoe heb het wel gezien,
die oetelmongolen, pfhhh inderdaad rare sjaaltjes, beetje fantasie mag dan wel… (zie hyves)
ik trek het echt alleen maar als ik al met een halve fles tequilla in me klink de stad inga, of een halve ton bier maar zelfs dan ben ik er na een uurtje of 2 wel klaar mee, vanaf nu sluit ik mezelf op tot dinsdag, dan ist weer voorbij voor een jaar , joehoe !!!

quote:
nou wij zijn vanmiddag dan toch maar ff gegaan..... zucht maar inde rdaad 'what the hell am i doin here.???? whhaa bah bah , inderdaad van die gozers die stinken naar de bier en zweet eruit zien als een debiel en dan nog een meisje scoren, ongelofelijk hahahhaa

Die stinken waarschijnlijk net zo hard naar dat bier en zweet

Groetjes,

Michèle