Ik noooooit weer

op het laatste moment, sint kadootjes ga scoren, alles van fietjes lijstje was uitverkocht… Nou ja hopen dat de Sint toch haar tevreden maakt met een littlepony paradijs…Enne viccies vliegtiuig was er ook al niet meer dus die krijgt een mooie auto van Zwarte piet

groetjes Kim, mama van

en

En dat zal je dan altijd! weer zien.
Dat net dagene wat jij moet hebben dan uitverkocht is, erg balen.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

ik heb 2 weken geleden in geslagen en toen was het al bijna op of moets nog binnen komen

ze zullen het vast heel mooi vinden kim

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ja das elk jaar he zwaar belachelijk is dat he!
Ik heb ook heel wat moeite moeten doen voor Demi’s sprekende little pony …
En milans werkbank daar had ik de laatste van 3 weken geleden al …

Groetjes Nathalie & Co

ja kim het s niet leuk meer .je moet tegenwoordig maande van te voren inkopen doen .nou ze zullen gerust wel te vrede zijn met want ze van de sint krijgt

groetjes marielle mama van
10-10-01

oei das inderdaad niet leuk!! ma ben der zeker van dat ze even blij zijn met wat de sint nu brengt(! ik moet vandaag ook nog een paar dingetjes gaan halen het meeste heb ik al! ma hopen dat ik ook niet zo een pech heb!

liefs jessica, &

Oef, Evianne had nog geen verlanglijst ( gelukkig dan maar ) want ik heb er nog nooit bij stil gestaan dat je dan ook nog snel moet zijn ook. Konden nu nog lekker kopen wat we tegen kwamen eigenlijk. Grrrrrrr, volgend jaar dus wel maar rekening mee gaan houden. Ooooooo help ! als dat maar goed gaat dan.