Ik nooit meer

een plafon wit. Ik had met mervin afgesproken dat hij het huis zo doet, ik ging immers al twee plaffonetjes witten boven, nou ik ben helemaal misselijk van het boven mijn hoofd werken en omhoog kijken dus de volgende keer mag hij witten en was ik wel af…

Groetjes,

Michèle

Haha, dat valt tegen hè? Ik had ook zware nekkramp na het witten van ons plafond in de woonkamer. Nooit meer, net als bij jou

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik begin daar überhaupt niet aan! Wij moeten boven onze macht werken en ik vind dat niks. Krijg je ook allemaal witte spetters op je gezicht! Ik vind verven superleuk, heb ook zowat alle muren in dit huis gedaan, maar witten…Brrr. Dat heb ik overgelaten aan het mannetje en een paar lieve collega’s van hem. Kostte me een paar broodjes smeren, maar wel zo fijn!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Nou hier moeten ze dus nog een keer omdat ik dus inderdaad zwaar boven mijn macht stond te werken met mijn 1.60m maar dat doet Mervin. Dat heeft ie al gezegd, ik ga wel nog de muren doen maar das minder zwaar inderdaad, maar ja weet je als je zelf geen begin maakt doet niemand het he

Groetjes,

Michèle

Zelfs met een stok van bijna 2 meter kom ik nog niet bij het plafond hahahahahah… Meneer heeft hier nu nog 8weken weken de tijd om ons slaapkamer muur te verfen… Hij wil heel graag bij het hoofdeind een andere kleur… Nu is alles wit… maar er zitten zoveel bloedvegen op van de dode muggen hahahhaha dat dat wel een keer moet gebeuren.

En zolang we hier nog zitten in dit huis, moeten we er toch maar het beste van maken hè…
Maar ja gebeurt het niet, doe ik het, en dan garandeer ik niet dat het mooi word hahaha!

Liefs, Melanie

Kan me heel goed voorstellen dat je dit niet meer doet. Ik vind verfen helemaal niet erg, maar plafonds witten daar begin ik echt niet aan. Dat besteed ik heel graag aan manlief uit

Groetjes,
Sandra

Lilypie Pregnancy tickers

huur me maar in ik vind het Heerlijk om te doen !

before you judge me, try hard to love me

Okeee thnxx voor de tip Bakmama!

Liefs, Melanie

Oh das makkelijke bakmamma, ik moet zeggen hier zijn mijn muren nog best wit ook omdat pappa buiten moet roken, maar het lijkt me inderdaad wel makkelijk.

Groetjes,

Michèle

Hier zijn de muren beneden al een beetje geel aan t worden… :schaam: :schaam:… Word nodig tijd hè… alleen niet zoveel zin om alles af te dekken, en hier alles mooi te maken, terwijl we toch weg willen…

Liefs, Melanie

bakmama wij hebben 1 muur laten stucken (spaanse muur) maar met welk goedje neem je dat af dan want wij hebben er over heen geschilderd omdat die te vies was geworden en wij geen idee hadden waar je het nou mee moet schoonmaken

o die afwasbare verf is een goeie !

Nou de kamer is geverfd. Op een muur na, we hadden de kleur water uitgekozen van flexa, een heel mooie kleur maar toen ik nog een lange muur moest bedacht ik me dat het wel een hele een kleuriw blauwe bedoeling werd zo dus ik heb ter plaatse besloten om 1 muur te behangen voor het breekeffect maar dat moet dus nog uitgezocht worden en behangen kan ik niet alleen

Groetjes,

Michèle

nou ik heb diepe respect voor je meid.
ik doe t je zeker niet na, heb t 1 keer geprobeerd en toen zat ik vervolgens met een stijve nek die ik een week lang niet kon bewegen, erg pijnlijk dus.
hier wel een manlief die bouwvakker is (en daarin eigenlijk van veel markten thuis is) alleen dat thuis werken is nog erg lastig zo blijkt. want zodra er iets in huis moet gebeuren duurt t toch een behoorlijke poos. en toch maar de opmerking krijgen van anderen dat t zo handig is om zo’n handig mannetje te hebben, tuurlijk maaaaarrrrrr dan moet tie t ook wel doen natuurlijk

liefs,
Rinske

Mijn mannetje gaat net kijken en zegt hmm moet denk ik nog een keer want ik zie lichtere plekjes… nee das lekker zeg dus ik zeg kan niet verf is op en ben naar beneden gegaan. Ja hallo het is een huurhuis enne best kans dat over een jaar of 3 als er geen kindje meer bijkomt morgan de bovenste etage opeist kan ik weer een andere kleur nemen dus ik vind het prima zo.

Groetjes,

Michèle

Gewoon Mervin de muur nog een keer laten verfen als hij vind dat het nodig is

Groetjes,
Sandra

Lilypie Pregnancy tickers

Nee dat doet ie niet Sandra want ik had boven tot mijn project gedoopt mag al blij zijn dat ie de plafonds doet en als ik zeg dat het goed is is het goed

Groetjes,

Michèle

grrrrrrrr mannen!!! zo heel af en toe kan je toch door de gehaktmolen halen

liefs,
Rinske

ah bah! ik moest zeggen dat ik dacht dat het aan de kleur lag haha, ik dacht dat je het plafond niet meer wilde witten maar wel een andere kleur…tot ik verder las
gelukkig is rijco schilder dus hij mag altijd alles doen van mij, ik hoef niet eens af te wassen of af te plakken. sterker nog ik MAG het niet eens

Oh nou ik vind het te leuk om het een ander te laten doen, we hebben straks een blauwe en een paarse kamer weet alleen nog niet hoe ik de kleding kamer ga doen

Groetjes,

Michèle

bakmama hier is het wel gelukt om te verfen en de draaiingen zijn nog wel duidelijk zichtbaar maar dat kan ik natuurlijk niet te vaak doen!
dier word er ook niet in huis gerookt maar boven de bank was het helemaal zwart geworden.