Ik nog niet

bevallen ben hahahahahahaha, anders blijven jullie vragen…nog maximaal 2 weken en dan moet onze spruit er wel eens uit komen… valt een beetje tegen zo, sofie was er al met 38 weken en nu zit ik al op 40, maar ach zolang het goed gaat mag het van mij nu ook nog wel even een weekie duren, maandag wordt ons kleine meisje 2 jaar en die verdient haar eigen verjaardag, niet eentje die ze moet delen… maarja plannen kan je er niets aan he… iemand nog een goed idee voor een kadootje voor Sofietje?

Kussies

Je gaat het gewoon weer het zelfde doen he?
40 wk en 5 dagen dus nog 4 te gaan… als de bevalling dat ook zo lekker verloopt toppie
alleen die billen eerst moet je weg laten… hihi

kadootje voor sofie. dinsdag broertje of zusje? hihi…

nee ik zou het echt niet weten wist het met Jordy al niet…

kussies

Liefs Tries

en ik ging juist even checken of er al goed nieuws was!!! nou, meid…hou vol…er wordt aan je gedacht!! In ieder geval had je niet de hittegolf uitgekozen (voor zover je het voor het kiezen hebt dan…)al verse anannassen en tonic op??? enne…je kunt ook eeh…hihihi!!! (hielp bij mij ook niet hoor, hahahha!! Liefs, Corrien.

Spannend hoor!!
Enneeee ik zeg het nu maar vast, onze namen staan vast dus mocht de keuze van ons hetzelfde zijn ik veranderd niet meer hahaha vond het al zo moeilijk pfffff
Nou meis laat ons niet te lang in spanning en zet hem op!!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

idd spannend hoor nu

maarja vandaag vaderdag morgen sofie dus doen we lekker dinsdag he haha

nou hoop vvoor je dat het snel gaat gebeuren

groetjes bianca

Spannend!!
Morgen zit ik niet achter de computer dus ik wens Sofie nu alvast een hele gezellige verjaardag!!
Enne…ben net als iedereen ERG benieuwd wanneer de kleine komt en of het een jongen of meisje is.
Ik denk een jongen!!

Groetjes, Bianca