Ik nog meer baal van mijn werk

Als verpleegkundige moet je hier elk jaar CPD doen, dat is een soort schoolings programma, hierbij moet je 15 (uur) schooling per jaar doen. Nou heeft mijn werk het dus zo lang laten slingeren dat we het nu in een aantal weken moeten doen, tijdens de lunchpauze!!! Ik baal als een gek! Want dat is normaal echt tijd die ik met J doorbreng. Lunchen en dan knuffelen en spelen. Als ik om 5 uur thuis ben is het meteen eten koken etc etc. Nu kan ik dus de komende 6 weken elke ma-woe-vrijdage mijn lunchpauze opofferen voor dit gezeik! ben echt weer eens laaiend!

Nog een reden om er zo snel mogelijk mee te kappen toch?? Heb je het al met C opgenomen??? Want dit gaat ook ten koste van J nu dat moet hij toch ook wel zien?

Groetjes,

Michèle

Ja, hij ziet het nu des te meer in omdat hij nu tijdens de lunch alleen met J is. Als mijn ma weg is (30ste) maken we een “plan van aanpak”. Hij is best wel van de planning zegt maar. We hebben nu wel een goed idee over hoe we het gaan doen. Hahahah omdat we nog steeds met een vergunning zitten hebben we besloten dat mijn man mij in dienst gaat nemen! hahah sinds hij toch een eigen bedrijf heeft.

Dus in het cruijfiaans ellek nadeel heb zijn voordeel… Enne dan is het nog even tanden bijten maar dan kun je dus eindelijk jouw ding gaan doen. Enne ja inderdaad als het ‘zo makkelijk’ gaat dan gewoon doen toch. Enne C gewoon het idee geven dat het zijn ideen zijn. Je weet wat het geheim van de vrouw is he.

Groetjes,

Michèle