... ik nog maar 3 dagen hoef te werken!

Ja, nog 3 dagen werken en dan heb ik (eindelijk) vakantie!!!
Zondag vieren we de verjaardag van Lisa en maandag gaan we naar België toe. Lekker luieren, of zoals Lisa het zegt; luilakken!!!
Prettige dag vandaag.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Heerlijk zeg!
Alvast veel plezier gewenst!
Hoe lang gaan jullie lekker “luilakken”

Groetjes, mamma van Stephan

We gaan anderhalve week ‘luilakken’, eigenlijk zouden we 2 weken gaan maar we hebben een vrijgezellenavond aan het einde van onze vakantie. Dus we moeten eerder terugkomen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Veel plezier en geniet ervan!!

he jolanda
nog even en dan zwangerschaps verlof heerlijk en veel plezier in belgie

groetjes marielle trotse mama van tanja

Jaaa, zwangerschapsverlof. Ik kan bijna niet wachten. Dat is nog…ff tellen…2 dagen en 9 weken werken (vakantie er al afgetrokken).

Nou buikje groeit aardig;

Hoi Jolanda,

Wat een mooie foto zeg!
En wat heb je al een dikke buik joh! (hihi, normaal zeg je zoiets niet, maar nu is het een complimentje hoor)
Ik heb nog steeds spijt dat ik nooit zo’n foto heb gemaakt van toen ik zwanger was van Stephan. Terwijl ik wist dat ik het maar 1x mee zou maken. Dom hè

Maar super dat je de foto hier geplaatst hebt!

Groetjes, mamma van Stephan

Hihi de foto is wel een beetje bewerkt hoor .
Photoshop gebruikt om mijn straie een beetje weg te werken!
Maar bedankt voor het compliment

hahaha lang leve de photoshop, maar wel alvast een tip voor me voor het geval dat ik ook weer zwanger wordt. Inderdaad een lekker buikje. Ik werd van Evianne ook meteen al flink.
Ga maar gauw genieten en lekker luilakken in Belgie.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Wow, da’s inderdaad al een behoorlijk buikje. Zo zag ik er ongeveer op 't einde uit. (36 weken, Nils was wel heel erg benieuwd hoe alles er buiten aan toe ging).
Lekker toch, weet je in ieder geval dat de baby 't goed doet!!!

he wat een mooie buik het is aardig gegroeit
de kleine neemt het er lekker van nou toppie hoor geniet lekker in belgie en ga maar lekker luilakken hoor ook goed voor de baby groeit het goed van

groetjes marielle trotse mama van tanja