Jaaaaa, lekker bijna vakantie!!!
Joepieieie, Mallorca here we come
Ik nog alleen maar vandaag hoef te werken
Lekker hoor! Heerlijk.
Enne…wordt nog een gezellige boel daar met die ikkebenners! Haha!
We kunnen daar natuurlijk ook eens een meeting houden Schijnbaar is het daar op Mallorca erg leuk
Fijn dat je nog een paar dagen van tevoren vrij hebt voordat je vertrekt!
Geniet ervan!
Groetjes, mamma van Stephan
P.S. volgens mij heet het overal “Playa de Palma” of ben ik nou gek? Je hoort die naam zo vaak
'T klinkt ook wel lekker tropisch…
Bieb, Heb geen idee hoe 't is in Mallorca. Ben er zelf 20(!!) jaar geleden geweest, en toen vond ik 't geweldig. Maar ja, 14 jaar oud en volop disco’s (waar ik overigens nog niet naar toe mocht, wel onder begeleiding van ouders, maar dat was natuurlijk niet zo spannend). Ben benieuwd hoe ik 't nu vind.
Palma de Mallorca is de hoofdstad van Mallorca. Playa de Palma is het gedeelte aan het strand, voornamelijk zeer toeristisch en veel hotels (het woord playa zegt 't al natuurlijk). Je hebt ook nog een La Palma (eilandje behorend tot canarische eilanden) en Las Palmas (hoofdstad van Tenerife of Gran Canaria, ben 't effe kwijt). Dus ja, Palma komt veel voor.
ja daar was ik ook in juni met een vriendin, playa de palma is het domein van de lallende duitsers in grote groepen allemaal rond een bepaalde ballerman nr 6 geloof ik, als je ze negeert hoor je ze ook niet hahahahah, wij gaan nu naar alcudia ,uurtje verderop.
el arenal vast aan playa de palma zit vol met nederlanders en is ook erg gezellig…
groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!
vast een hele fijne vakantie ben 9 jaar geleden op malorca geweest vond niet zo leuk
strand 500 meter ja als je van de rotsen sprong hahaha anders was het zeker 15 minuten lopen ahhahaha
mallorca is groot hoor en playa de palma heeft leuk strandje en een hele gezellige boulevard!
groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!
Veel plezier! enne: het weer zal er wel beter zijn als heir, zowie zo goed voor het vakantie gevoel.
groet
Mo
The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.
Heel veel plezier!
Voor mij zit het er helaas op en moet ik maandag weer te werk. Hoewel, helaas? Ik vind het ook wel weer lekker om even met iets anders bezig te zijn.
Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
Heel erg veel plezier alvast. Ennuuuuhhhhh foto`s hè !!!
Groetjesmama van Evianne 03-04-2003