hoef te werken en dan heerlijk vakantie heb? En niet de normale drie weken, maar heelrijk 5 weken vakantie? Dit omdat ik voor een reeks nachtdiensten en er na altijd 2 weken vrij heb, en als ik dan die week vrij neem, heb ik lekker luxe 5 weken vrij!!!
Heerlijk, kijk er zo naar uit, heerlijk aanklungelen met Bo, alle tijd hebben voor hem (heb ik in die twee ook wel maar toch) . Kan me al helemaal verheugen als papa over een ander halve week ook vakantie heeft. we gaan dan dagjes weg ipv echt een week of 2 weg. we gaan o.a. naar het dolfinarium, en daar kan ik me zo op verheugen, denken over hoe bo gaat kijken als hij een grote dolfijn of zee hond ziet!! Zijn gezichtje die dan helemaal verbaasd en blij is!!! Althans, dat hoop ik dan he, is altijd nog maar afwachten!!
Omdat 5 weken te lang is om niet naar het kdv te gaan, gaat hij wel elke donderdag, kunnen wij ook klussen in huis (denk aan kozijnen buiten die geverfd moeten worden, boei delen van de schuur die vervangen en dus ook geverfd moeten worden etc.etc.) Maar goed, als het bv 30 graden is, en het is donderdag, dan laten we hem ook wel lekker thuis hoor, tis geen moeten , we mogen dat nog een dag van te voren beslissen, bij wijze van de dag zelf nog, betalen moeten we toch wel, aangezien dit zijn vaste dag is namelijk. Dus we kijken die 5 weken gewoon aan, is het niet geweldig weer, gaat bo op donderdag naar het kdv, is het prachtig weer, dan laat ik hem thuis.
Heb er echt onwijs super zin in!!
liefs woezel