...ik NIKKI (bakerzak:) in het zonnetje wil zetten

Ik was druk aan het proberen om een website te ontwerpen voor ons bedrijf.
Met behulp van Heleen (die me veel info stuurde, dank je daarvoor!!!) hoopte ik het te redden. Er zat namelijk een beetje tijdsdruk achter.

Maar helaas, mijn kennis van computers rijkt blijkbaar nog niet zover dat ik een eigen site op kan zetten.

Gelukkig was daar Nikki (Bakerzak)!!!
Zij bood ons aan om alvast de site te maken. De rest kunnen we later evt. nog toevoegen.

Dus we hebben onze tekst en een foto etc. toegestuurd en ze heeft binnen 2 dagen voor ons de site in elkaar gezet!!!
Hij is nu zo goed als af.

Bij deze:
Nikki, BEDANKT!!!
Te gek dat je dat zomaar voor ons hebt gedaan, terwijl je ons niet eens kent!
We zijn heel blij met het resultaat.
Je bent een KANJER en dat mag wel ff gezegd worden

Liefs en groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 20 Aug 2004 20:33:53

he dat is geweldig wat een topper
wat zijn er toch lieve mensen op ikke ben om me kaar te helpen niet waar

groetjes marielle trotse mama van tanja

Lieve schat, ik was even vergeten te melden dat je dit niet op ikkeben moest zetten. Maar dank je wel voor je lieve woorden. Zoals ik ook al via mail zei, ik heb het graag gedaan. Jij doet volgens mij al genoeg voor een ander, dan is het nu een keer andersom.

Maar goed dat we geen webcam hebben, anders hadden jullie mijn rooie kop gezien

Groeten,
de bakerzak

Heeee Nikki, waarom mocht ik dit dan niet op Ikkeben zetten???

Liefs, mamma van Stephan

Heeeeeeeee Nikki waarom mocht het niet op ikke ben ? (Gewoon nieuwschierig hoor) Ik vind het heel tof van je.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Ik vind het wel leuk dat je een speciaal onderwerp voor Nikki heb gemaakt. Ik wilde altijd nog een keertje schrijven dat ik het erg leuk vind dat ze is gebleven, terwijl dat volgens mij niet echt de intentie was.

Enne Nikki, mocht de reden zijn dat je bang bent dat meerderen je om hulp vragen of dat mensen erachter komen dat je bedrijfsgeheimen door vertelt: van mijn kant geen gevaar hoor, maar dit is wel een open forum, dus missschien moet je een van de moderators maar vragen om dit bericht te verwijderen!

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Nou, nee dat was niet echt de reden. Ik wil best meer mensen helpen, maar als ik er geen tijd voor heb zeg ik dat ook . Het is hartstikke lief van Bianca dat ze het zo doet, maar iets voor een ander doen is toch eigenlijk heel gewoon? Al hoewel, je vraagt je wel eens af…

Dank je Bianca

Groeten,
de bakerzak

Hoi Nikki,

Ja, ik vind iets voor een ander doen ook heel gewoon.
Maar er zijn dus ZAT mensen die daar heel anders over denken.
Zeker tegenwoordig.
En ik vind het gewoon te gek dat je zoveel tijd en moeite erin gestoken heb, voor iemand die je in principe niet kent!!

En na al die negatieve berichten die je tegenwoordig hoort over de slechte normen en waarden en de maatschappij etc. etc. vond ik dat dit ook wel eens genoemd mocht worden!!
Dus eh…

BEDANKT!!!

Groetjes, mamma van Stephan

Precies ! In deze maatschappij is het niet meer gewoon om zomaar iets voor een ander te doen. Gelukkig zie ik dat daar de ikke benners er hier anders over denken. Wat een leuke site dan ook hê

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Oh, je bedoelde het uit bescheidenheid, ik was veel te ver aan het denken (bedrijfsgeheimen enzo).

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Je was niet de enige Carola, haha!
Ik zat ook meteen aan dat soort dingen te denken.
Vandaar dat ik meteen vroeg waarom het niet mocht.
Maar bescheidenheid…daar heb ik in dit geval maling aan hoor, haha! (grapje Nikki )

Groetjes, mamma van Stephan

Nou ja, bescheidenheid… Ik kan er gewoon niet zo goed tegen, maar goed ik zit lekker achter mijn pc-tje

Mooi verhaal trouwens, over iets voor een ander doen gesproken. Ik doe de CD met de site van Bianca in een envelop en vraag aan Jan of hij deze op de bus wil doen. Dat is heel gewoon bij ons gezien de bakerzakken die dagelijks op de bus worden gedaan… Maar ik had hem niet verteld dat hi langs het postagentschap moest om er een postzegel op te laten doen, heeft hij het gewoon zo in de brievenbus gekiept. Nu kan Bianca dus de porto betalen. Ha, ha… Dat doe ik bij mijn klanten nou ook

Groeten,
Nikki (bag lady)

Hihi, ja, ik had je mailtje gelezen.

Maarre…ik ben er eigenlijk wel blij om.
Ik vind het namelijk niet meer dan normaal dat WIJ de portokosten betalen.

Alleen eh…bij je bakerzakken lijkt het me niet zo’n goed plan, hahahahahaa!!!

Groetjes, mamma van Stephan (zeg hoe heet ik dan? “Firm lady” ofzo?? Hihi!!)

Gewijzigd door - Bieb op 21 Aug 2004 15:43:11

Juist! Lekker stel…

Groeten,
Nikki (bag lady)