Ik niet weet wat ik morgen moet doen?

Senne is morgen jarig maar er komt niemand!

Mijn zussen zijn op vakantie, mijn schoonouders passen op mijn nichtje in Breda en mijn stiefzussen (laat ik ze maar even zo noemen) kunnen niet omdat 1 van de 2 vandaag bevalt!

Wat moet ik nou met morgen aan? Senne is en blijft jarig maar heeft er zelf nog niet zoveel erg in. We gaan cakejes bakken om te trakteren op het kdv woensdag maar verder? Papa is net weer gaan werken na de vakantie dus heeft ook geen vrij kunnen nemen…

We vieren het de 31e pas, wat gezien het weer nog niet zo slecht verzonnen is…

Groetjes van Sascha en Senne

Ik wilde al zeggen kun je niet met haar naar de kinderboerderij, maar ja daar is het nu ook niet echt weer voor. Misschien naar een indoor speeltuin?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wilde ook eigenlijk naar de kinderboerderij omdat dat erg favoriet is bij haar!

Een indoorspeeltuin is ook wel leuk maar meer met andere kindjes dacht ik.
Zo alleen met mij (die niet in de toestellen mag hangen ) is ook niet alles…

Gewoon overdag geen bijzonderheden … en dan de avond gezellig met z’n allen naar de pannekoekenbakker?! Zo hebben wij het gedaan toen Jurian 3 jaar geleden 1 jaar werd… Nu besefte hij het wel en vond hij het reuze leuk met slingers etc. Maar wij hebben dat toen ook later gevierd met slingers en ballonnen…

Wat jammer dat er niemand komt… Maar gelukkig nog een herkansing de 31ste
Dan is ze toch lekker gewoon 2x jarig!!!
Maken jullie er morgen een feestje met zn tweetjes van! Lekkere dingen eten, dingen doen die zij leuk vind en natuurlijk slingers.

Wij zijn vanmiddag naar 't KlokUus geweest ('s-Heer Arendskerke), ben je daar al eens met haar geweest? Errug leuk voor een 2 jarige!!!

@Mini-Boy, toen Jurian 3 jaar geleden 1 jaar werd??? Hij wordt nu toch nog geen 4
En is ie nou vandaag jarig?? Gefeliciteerd!!

Kun je niet wat slingers ophangen of haar stoel versieren? Dan heeft ze wel het idee dat er iets bijzonders is. En misschien een taartje eten. Merel was op die leeftijd ook al tevreden met ballonnen en taart

Groetjes Natasja

Senne lust geen pannenkoeken…hihi…

Opa en oma komen toch nog. En ik heb een tante van mij gevraagd, die komt ook. De slingers hangen al
En in de middag cakejes bakken (en snoepen)
Dan is het ook een erg gezellig dagje…

Het enige jammere is dat ik weer een ontsteking heb in mijn rechterduim, kan niets met rechts sinds een uurtje! Hopelijk morgen beter anders worden de cakejes wel erg apart!

Bedankt voor de tips!

@Susje … ik ben nog steeds niet naar het 't Klokuus geweest, schandalig! Het is dus wel de moeite waard om eens te gaan? Leuk idee voor de vakantie.

Groetjes Esther

@Esther2107, jaa de kids vonden het super leuk!!

Ik vind t ook leuker dan bambini ofzo. Dit is veel overzichtelijker, zeker als je 2 kids in verschillende leeftijden hebt…
En je kan lekker binnen en buiten.

Kwam jij ook hier uit de buurt dan?? Dat wist ik helemaal niet, hihi Waar woon jij dan?
Ik wist alleen van Sascha en Senne, en Mamarieke!

En ik kreeg trouwens net de tip van iemand dat bij de Imkerij (poppendamme) ook een heele leuke speelplaats is!
Maar daar ben ik ook nog niet geweest

Ik ben ook nog nooit in Bambini of het Klokuus geweest! Eigenlijk een x een afspraak maken met jullie om te gaan…?

De imkerij ken ik eigenlijk niet, is dat niet schandalig?

Lilypie Third Birthday tickers

Oeh! Dat is inderdaad wel heeeel schandalig!
Haha maar is natuurlijk midden op walcheren he… onbekend gebied voor jullie bevenlanders?

Maar een keer een Zeeland-meeting lijkt me leuk!!!

Ahum … ik ken het ook niet dus schandalig. Ben ook wel in voor een Zeeland meeting !!

Groetjes Esther

Leuk! Gaan we doen!

Als jullie mij ff via ikkeben een mailtje sturen met je mailadres, en of je evt. nog op vakantie gaat?
Hebben we even alle mailadressen bij elkaar en ga ik een voorstel doen
Dan vragen we Mamarieke ook.

Verder geen zeeuwen hier voor zover ik weet of vergeet ik nu iemand???

Oh enne mocht iemand van verderop mee willen doen, mag dat natuurlijk ook ey!!! Hahaha

Leuk! Heb jou ook gemailt.