Ik (niet) met de hand moet wassen

niet omdat de wasmachine stuk is maar omdat de afvoerbuis verstopt is en als de wasmachine gaat leeg pompen al het water terug om hoog komt, vlak naast mijn cv en stopcontact!!!

de handoekken heb ik achter de rug , nu nog de rest, gelukkig had ik de spijkerbroeken gister al met de machine gedaan.

geen idee hoe we die buis weer leeg gaan krijgen?!

before you judge me, try hard to love me

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 26 Jan 2011 16:23:45

Heb je enig idee waardoor die buis verstopt zit?

Groetekes, Sje

Wat een gedoe zeg. Laten jullie het nakijken?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

heb echt geen flauw idee, sje

balen dat precies die buizen niet van de woningbouw zijn, dus de eventuele kosten zijn voor mijn rekening

Je zou bijna zeggen dat er iets in een broekzak of jaszak is blijven zitten, wat in de afvoer terechtgekomen is. Even je man en je jongens aan de tand voelen of ze hun zakken wel goed leeggehaald hebben toen ze hun kleding in de was deden.

Groetekes, Sje

Jeetje wat balen zeg.

Hoop dat je snel je wasmachine weer kunt gebruiken.

Groetjes,
Sandra

quote:
Je zou bijna zeggen dat er iets in een broekzak of jaszak is blijven zitten, wat in de afvoer terechtgekomen is. Even je man en je jongens aan de tand voelen of ze hun zakken wel goed leeggehaald hebben toen ze hun kleding in de was deden.

Groetekes, Sje

Eh Sje dat kan ik hier 300 keer zeggen maar ik controleer toch altijd zelf nog de zakken van Mervin (en Morgan) want het blijft een man :smiley:

@ mamma van 3 jongens das inderdaad balen, maar wanneer kunnen ze komen kijken???

Groetjes,

Michèle

Ik zou zeggen; laat ze maar mooi een paar dagen met dezelfde handdoek en broeken doen voorlopig, oohhhh en als je t-shirts aan het einde van de dag gewoon in een bak water zet en na 1 uur weken, gewoon wast is het best te doen! Maar wat vervelend zeg! Ik zou in NL namelijk ook radeloos zijn, vooral omdat je het niet goed kunt uitwringen en daardoor best lang duurt voordat het droog is. Ik heb het nu ervaren want normaal duurde het toch wel de hele dag (in de stralende zon) voordat de was droog was. Nu duurt het 2 uurtjes (als het met de machine gewassen is) Das toch een heel verschil! Succes iig, hoop dat die buis snel gemaakt is. Kun je overigens niet je afvoer water gewoon in je wasbak laten lopen? Dit zou misschien nog een uitkomst zijn voor 1 a 2 wassen!

mijn handen zijn helemaal kapot van het wassen, het voelt alsof ze verbrand zijn pfff dat doe ik ook niet meer ,

vanmiddag gaat manlief van die ontstopmiddelen halen en hopen dat dat werkt
anders moet de wasmachine naar beneden gehaald worden en op de orginele keuken afvoer gezet worden, wat dan weer inhoud dat ik mijn afwasmachine niet meer kan gebruiken,

michele… niet heb er geen geld voor haha

sje ja dat heb ik ook zo vaak gezegd maar het werkt niet haha blijf vanalles vinden , meestal check ik het zelf , maar laatst was ik een werk shirt van manlief vergeten te checken met als gevolg, busabbo nat , met daar bij 50 euro en zijn id kaart hahaha gelukkig zat alles in een hoesje dus was het op een paar druppen vocht niet beschadigt.en gelukkig geen wasdroger gebruikt die dag andders was het nog gekrompen ook haha

en daarbij voor hun is de was mand , de vloer hahaha

mamamalawi nee helaas staat de wasmachine op zolder en heb daar dus geen was bak anders was het indd een goeie tip!

aangezien jij voorheen altijd met de hand wasde , had jij geen kapotte handen ?? of heb ik echt van die prinssessehanden die niks gewend zijn , zoals manlief dat gister zei

Huuhhhh nou ik heb de laatste 1.5 jaar weinig zelf gewassen omdat ik full-time werkte en daardoor mijn nanny het overname. Maar ik heb de eerste jaar van Jada zelfs katoenen luiers staan schrobben, ahhh je went er aan. Ik vind trouwens wel dat de OMO wat sterk is, hier heb je ook blok zeep he voor het wassen van minder vuile dingen, dat is wat “zuiniger” op je handen! Maar Omo (of ander waspoeder) voor de wasmachine is rot spul voor ja handen. Ga anders eens kijken of je iets kan vinden speciaal voor handwas, of neural ofzo, dat heeft toch minder “Zooi” erin! maar goed pijnlijk blijft het helaas!

o ja was effe vergeten dat jij de luxe hebt van een nany hahaha tja hopen dat het snel gefixt word anders loop ik mooi met me wasmandje naar de buren hahaha

@ mamma van 3 jongens doe ik liever de afwas met de hand dan de was. Doe ik overigens toch al.

Groetjes,

Michèle

Hihihiih, luxe??? Nanny is hier echt nodig, zou niet weten wat ik met J moest doen als er geen nanny was, kan haar slechts op mijn rug binden en mee naar mijn werk nemen. Kinderopvang is hier eigenlijk niet vandaar!

pfoe gelukkig dat tijdperk is voorbij

eigenhandig (teminste vooral manlief)hebben we de pvc buizen vervangen en kan de wasmachine weer lekker aan.
heerlijk die luxe van een wasmachine

Ha ha ha bofkont enne nu goed de zakken nakijken he

Groetjes,

Michèle

nee daar lag het niet aan ze waren gewoon dichtgeslibt met smerig zwarte stink drab haha

Fijn! Wat kan je dan blij zijn, hè?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers