Ik niet meer op de forum geraak!

hallo allemaal
ik heb serieus problemen met de pc ik geraak nog maar amper op de forum en als het al lukt kan ik meestal ene keer reageren en dan moet ik alweer afsluiten omdat hij dan de pagina niet meer kan vinden vindt het echt rot!! hoop dat het vlug gemaakt is wat er dan ook scheelt!

liefs jessica

Jee, dat lijkt me super irritant zeg
Ik hoop voor je dat het gauw opgelost is.
Zelf kan ik je helaas niet helpen, ben een “leek” op pc-gebied

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

jeetje vervelend is dat zeg,heb je geen virus op je pc???

ja zit waarschijnlijk een virus op want eigenlijk werkt alles nog maar half… rudi gaat hem als hij eens tijd heeft helemaal terug in orde maken ( als hem dat nog lukt) en dan is het hopelijk over want is echt niks zo!!

liefs jessica

ik heb je 2 dagen geleden al gemaild maar niets van je ontvangen dus ik neem gewoon aan dat je er nu weer op kan en het echt aan je eigen pc ligt,
groetjes

hoi kimmetje ik heb je vandaag al een paar keer een mailtje proberen te sturen over het probleem ma ook dat lukt niet ik leg je hier ff het probleem uit hopelijk lukt het
ik ga altijd via google na de site nu is het toch al sinds een tijdje dat hij de pagina niet kan vinden. als hij het wel vind en ik kom op de forum en wil bv reageren op een topic of foto s of dergelijke bekijken dan vindt hij de pagina ook heel vaak niet mijnne man heeft vandaag alles gescant op virussen ma die kan hij totaal niet vinden ik hoop dat jij misschien weet wat er scheelt!
allesinds al bedankt liefs jessica…

liefs jessica

Heb je dat alleen bij deze site dan, of bij meerdere ? Soms kan een virusscan niet alles vinden hoor wat er in de pc zit.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Ik ben “voor de grap” ook eens via Google naar Ikkeben gegaan, maar ik heb dan geen problemen…
Vrees dat het inderdaad aan jullie pc ligt.
Lastig hè!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ik heb het ook effe geprobeerd. Ik kan er gewoon op.

heb het vooral met deze site maar msn begint ook totaal op haar eigen te leven zeg maar ! meldt zich zelf aan en af allemaal niet te snappen!! astrid je zegt dat een virusscan soms niet alles kan vinden weet jij misschien wat we dan nog kunnen doen of wil dit zeggen dat de compu na de haaien is want we zijn echt geen leken in dit soort dingen

liefs jessica

Nee hoor, zo snel is een compu niet naar de haaien. Soms zijn virussen zo nieuw dat een virusscan ze nog niet kan herkennen. Daarbij moet je virusscans regelmatig updaten om ze up to date houden. Als je denkt dat er een virus op zit en je krijgt m er zo niet uit, dan kun je het beste alles wat belangrijk is opslaan op cd of diskette en de pc helemaal leeg gooien en alles er opnieuw opzetten. Maar dan moet je wel ook alles eruit gooien dus ook windows en die er ook weer opnieuw opzetten ( anders doet ie helemaal niks meer omdat ie geen besturing meer heeft ). Ik weet niet hoeveel verstand jij of je man van de pc hebben. Ik heb een broertje die dat altijd doet, dus je moet er wel wat voorzichtig mee zijn.

Welk antivirusprogramma gebruiken jullie eigenlijk ?
Ik zit net te denken dat Maaseik niet zo ver weg is. Mocht je er nou niet uitkomen en niemand weten die je ermee helpen kan, dan kan ik wel vragen of mijn broertje dit zou willen doen. Hij klust vaker aan pc`s .

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 12 Aug 2005 08:57:53