..ik niet de jackpot heb gewonnen

helaas… hoewel ik met die jackpot echt niet blij geweest was,
maar een paar duizend euro op m’n oudejaarslot was toch leuk geweest !!!

Oudjaarsdag met m’n schoonzusje aan het winkelen, en die kocht er eentje… ik dacht ‘nee, ik doe het niet’ maar uiteindelijk kwam ik natuurlijk toch met een lot van 30 euries (o wat zonde…) de winkel uit want tja…stel je toch eens voor dat we het geluk zouden hebben op wat extra centjes…

Wat zou je doen, met 27,5 miljoen… maar nee ik ben weer van de wolk af gevallen en sta weer met m’n beide benen op de grond!!

Groetjes Carolien

Groetjes Carolien

Lilypie Premature Baby tickers

Wij hebben hem ook niet hoor. Mervin speelt automatisch mee met de staatsloterij en ik met de lotto al jaren. We hebben nog steeds heel veel dromen

Groetjes,

Michèle

Hier ook niet helaas. Hij is gevallen op een lot met eindcijfer 8 en wij hadden ook een lot met dat eindcijfer, maar helaas. Wij hebben een tientje. Wie het kleine niet eert …

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

wij hebben het ook niet hoor, wij hadden ook eindcijer 8 maar meer als 10 euro hebben wij niet gewonnen!! Ik speel ook nog mee met de lotto, maar geen flauw idee of ik daar wat mee gewonnen heb, wordt namelijk automatisch gestort op mijn bankrekening als ik wat win. Meestal is dat een euro of 4 a 5, dus verwacht er nu niet veel van!!

(zou dan wel weer heel gaaf zijn als ik over 2 weken op mijn rekening kijk en opeens een bedrag met 6 nullen er achter zie staan, maar goed , ga er maar niet vanuit!! hahahahahahaha

liefs woezel

@ Woezel boven een ton nemen ze contact met je op dus zo verbaasd kan je niet zijn dan

Groetjes,

Michèle

@Michele, dan hoop ik wel dat ze bellen, want volgens mij heb ik ze nooit een adres wijziging gestuurd!!! Ennuh…als ik kijk hoe mijn bankrekening er na de feestdagen er aan toe is, dan ben ik al snel verbaasd als er ook maar iets meer op staat dan nu!! hahahahahahahahaha

liefs woezel

Hier ook niks helaas!!!
Ik was nog wel zo positief geweest!!!
Hahahaha Groetjes Kristine

Ook hier geen jackpot… We hadden een half lot, en wonnen 10 euro… dachten we… Maar das dan dus 5 euro, hahah! Maar dan gaan we daar krasloten voor kopen en hebben we alsnog de knaller! We blijven dromen he!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Hier helaas met eindcijfer 3 ook niet meer dan 10 eur gewonnen.

Groetjes,
Sandra

Hier hadden we eindcijfer 4… HELEMAAL NIETS gewonnen!

27.5 miljoen zeg… pfffff wat ik er mee zou doen, is als eerst samen met mn moeder naar Amsterdam flink shoppen… daarna heerlijk met gezin en fam. op vakantie… een huis laten bouwen… en flink wat geld verdelen aan ons familie…

Liefs, Melanie